Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
usb headsets bestaan gewoon 
Logitech oa heeft ze, maar ik heb ze van veel andere merken gezien. Zelf gebruik ik voor skype een gewone headset met twee plugjes werkt ook uitstekend
Logitech oa heeft ze, maar ik heb ze van veel andere merken gezien. Zelf gebruik ik voor skype een gewone headset met twee plugjes werkt ook uitstekend
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Skype stelt geen hoge eisen aan de hardware. Bijna iedere computer heeft een hoofdtelefoonaansluiting of line out plus microfoonsaansluiting, ook oude computers. Je kan er vanuit gaan dat op het moment dat een pc modern genoeg is voor een usb aansluiting deze zeker ook over een geluidskaart beschikt met deze mogelijkheden. Verder moet je voor een usb headset of usb skype telefoon extra software en drivers installeren waarvoor je pc ook weer aan bepaalde eisen moet voldoen. Een simpele headset van pak hem beet 10 euro van je electronicaboer op de hoek is goed genoeg om mee te kunnen skypen en kun je zeker probleemloos aansluiten op bijna iedere pc.
Waar ik me meer druk over zou maken is of er op die plekken waar ze naartoe gaan uberhaupt een breedband internet verbinding bestaat. Ik weet niet in hoeverre skype goed werkt via een 56k lijn bijvoorbeeld.
Waar ik me meer druk over zou maken is of er op die plekken waar ze naartoe gaan uberhaupt een breedband internet verbinding bestaat. Ik weet niet in hoeverre skype goed werkt via een 56k lijn bijvoorbeeld.
[ Voor 4% gewijzigd door Sailorman op 29-01-2005 01:13 ]