Toon posts:

Routeplanner zonder GPS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een routeplanner die werkt ZONDER GPS voor mijn Nokia 6600?
Gewoon begin en eindpunt invoeren, en dan routeberekening.

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Ja oke dat kan maar dan moet je precies op tijd rijden. Dus alle stoplichten op groen en geen files en alles moet mee zitten .

Maar ik zou niet weten hoe je anders zonder plaatsberekening een routeplanner wil gebruiken die jouw plaats bepaalt :? .

Self reflection is the school of wisdom

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

misschien wil hij alleen de route plannen ?
je weet wel zoals op routeplanner.nl en zo

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

heuveltje schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 01:01:
misschien wil hij alleen de route plannen ?
je weet wel zoals op routeplanner.nl en zo
Ja dat kan ook. Maar dan zou je via een site voor op je nokia moeten kijken. Voor zover ik weet kom je dan op GPRS verbruik uit en is GPS gratis(misschien met extra aanschaf van een verlengde GPS-antenne). Dus dan denk ik toch dat je gewoon beter op GPS kan blijven.
offtopic:
Of via een laptop GPRS of UMTS en dat via bluetooth overzende naar je telefoon :+

Self reflection is the school of wisdom

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik bedoel gewoon een routeplanner zoals je die hebt als software van bijv. Route66 voor op de PC.
Startpunt en eindpunt invoeren, laten berekenen, en zie daar ....................
de route zoals je die moet gaan rijden. Thats all.

• Apex
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-07-2023
@ Nightwalker: En wat is er mis met gewoon de software op je telefoon hebben staan en géén internet of GPS gebruiken?

Zoals ik het begrijp wil de TS dat namelijk.

De twee meest voor de hand liggende oplossingen zijn Route 66 of TomTom, maar voor zover ik weet kan je die alleen aanschaffen inclusief GPS ontvanger. TomTom is wel te gebruiken zonder antenne. Doe ik ook zo vaak op m'n PDA. Gewoon van A naar B plannen en dan zelf uitzoeken hoe ik er moet komen. (Als ik dus níet in de auto zit).

Sneller typen is ook een kunst...

[ Voor 11% gewijzigd door Apex op 29-01-2005 01:18 . Reden: typo's ]

• martijn00
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:23
Pagina: 1