[WMP] AVI: 'Pins cannot connect due to not supporting...'? *

Pagina: 1
Acties:

• FolkertR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-11-2024
"Pins cannot connect due to not supporting the same transport"

Ik krijg deze error met enige regelmaat als ik een avi wil bekijken.
De error verschijnt zowel in MediaPlayer 10 als in Real Player op Windows XP.

Ik heb rond gegoogled en er werd op een pagina aangeraden een of andere MPEG-2 codec te installeren, maar dit leverde geen verandering op. :/

Iemand een idee wat deze error inhoudt en hoe ik het kan verhelpen?

[ Voor 21% gewijzigd door FolkertR op 29-01-2005 01:03 ]

• FolkertR
*bump*

helemaal niemand die me met dit probleem kan helpen? :|

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan. Heb je dit bij bepaalde AVI's (misschien zelf gemaakt ofzo)? Wat voor codec is een dergelijke AVI dan mee gemaakt? (gspot) Heb je dit wel consistent bij bepaalde avi's?

Pins cannot connect due to not supporting the same transport > [WMP] AVI: 'Pins cannot connect due to not supporting...'? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• FolkertR
Erm de andere files heb ik weggegooid toen de error kwam omdat ik dacht dat ze kapot waren.
De laatste avi die niet werkt, toen ik dus moe werd van de steeds opkomende error, is in xvid. Het is wel consistent, dus sommige files werken per definitie niet.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

klinkt als commentaar in de logfiles van m'n capture/tv kaartje

Iperf

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:47

The Third Man

The Third Jellyfish

Beetje googelen levert mij op dat dit een Video-for-Windows fout is, oftewel het afspeelcodec. Zij die allemaal up-to-date op je pc?

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:53

Caveman

whahoehaha

Lekkere Kwal schreef op maandag 31 januari 2005 @ 04:20:
Beetje googelen levert mij op dat dit een Video-for-Windows fout is, oftewel het afspeelcodec. Zij die allemaal up-to-date op je pc?
Helemaal correct...... install eens ffdshow en een andere mediaplayer, de windows media player is de internet explorer onder de players... :/

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• FolkertR
ffdshow had ik er al op, misschien inderdaad eens een andere player proberen (al leverde Real ook dezelfde error).

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:47

The Third Man

The Third Jellyfish

FolkertR schreef op maandag 31 januari 2005 @ 23:04:
ffdshow had ik er al op, misschien inderdaad eens een andere player proberen (al leverde Real ook dezelfde error).
9 van de 10 players in Windows gebruiken VideoForWindows om filmpjes af te spelen. VLC is daar een bekende uitzondering op, je kan die wellicht proberen. Waarschijnlijk is een te oude ffdshow de oorzaak, ik zou gewoon een codec-pack erop zetten.

• FolkertR
Heuj VLC speelt em inderdaad gewoon af, thanks a bunch!
Pagina: 1