v-core hoger asrock k7s8xe

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:24
hallo,
ik kon hier nergens informatie over vinden op tweakers, als het er wel is dan het spijt me.
ik heb een Asrock K7S8XE moederbord met een amd athlon xp 2600+ @ 3200+ maar nu wil ik v-core verhogen. in de bios kan ik het wel in stellen dat ie over v-core aanzet maar ik kan nergens vinden waar je de v-core kan instellen op de gewilde voltages. kan iemand mij hiermee helpen?

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:54

sapphire

Die-hard pruts0r

Misschien in de handleiding van je moederbord.
Maar uit me hoofd, ik dacht dat je de het alleen met een bepaald percentage boven de standaard vcore kon in stellen.

Bovendien zou ik je even willen wijzen op het volgende stukje uit de Gathering of Tweakers FAQ:
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.

Ik bedoel hier verder neits mee, maar ik dacht dat het misschien handig zou zijn te zien aan de topics die je recentelijk geopend hebt hier in DOC ;)

Gabriël AM5

• crimby
ja klopt maar ik zal niet meer zomaar een topic openen als ik het niet kan vinden, naar dit probleem ben ik al langer naar opzoek(nouja naar de oplossing) maar ook in het mobo boekje staat er HELEMAAL niet over in

• KILLorBE
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-06-2024
Ik weet niet zeker of dat wel kan, wat ik heb kunnen vinden is dat het voltage 5% omhoog gaat als je “Over Vcore Voltage” insteld.
Anders staat het waarschijnlijk onder "Advanced".

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-02 15:10

DaWaN

'r you wicked ??

Ik had draden in mn socket gelegd, kon ik tot 1,95V geven :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• crimby
maar staat het ergens om bijvoorbeeld te kiezen in % of in volts? want ik weet niet wat de standaard v-core is..mijne is nu bij het aanzetten van Over V-core 1,728V. is dit al hoger dan normaal?

• crimby
ik heb het gevonden. in ieder geval bedankt

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:21

Thandor

SilverStreak

Je hebt het gevonden, kun je vertellen waar :?

Ik heb zelf ook een ASRock K7S8XE Rev3.0 met alleen de over-vCore functie. Om verder te oc'en heb ik meer voltage nodig.
Voltmodden ga ik momenteel niet doen, dus : Is er een andere manier om de vCore te verhogen :?

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Dit was dus ook niet zo moeilijk zelf te vinden dus :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.