Help bij keuze ADSL

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Flixion
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-12-2025
ik ben op zoek naar een nieuwe provider(ADSL)...
ik zoek iets met minimaal 1024/512(liefst sneller) voor ergens tussen de 25 en de 30 euro, weet iemand wat ik het beste kan kiezen als provider, met name betrouwbaarheid en geen downloadlimiet zijn belangrijk...

danke Flixion

Ryzen 5950X | NZXT Kraken X63 | EVGA 2080 Ti Black | Samsung 970 EVO 1TB | 2x16GB G.Skill Ripjaws V C16 DDR4-3600 | Asus ROG STRIX X570-I Gaming | Corsair SF750 PSU | Sliger SM580

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:20
Misschien handig dat je erbij vermeld welke netwerken beschikbaar zijn behalve KPN bij jou :+

[ Voor 6% gewijzigd door fonias op 28-01-2005 23:04 ]

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:54

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Wat heb je zelf al gevonden :?

Mag ik je verder even op "Internet & Telefonie - policy en FAQ" wijzen en specifiek:
Topics als "Welke hostingprovider moet ik nemen?" zijn niet (meer) welkom in Internet & Telefonie, omdat je met een beetje eigen research meer dan genoeg kunt vinden. Alleen wanneer je zeer specifieke eisen hebt kun je na vooraf overleg met een I&T-moderator een dergelijk topic openen. Dergelijke topics die zonder overleg worden geopend, worden per definitie gesloten.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:06

dusty

Celebrate Life!

Zie reactie Mr. Liu.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Dit topic is gesloten.