Hallo mensen!
Ik zag laatst wel iets moois op Lycos Webcenter, en ik dacht:
Laat ik maar eens zo'n VDS aanschaffen.
Het volgende citeer ik van de Lycos site.
Ik meteen zo'n ding samen met nog een paar andere gekocht (mensen van m'n CSS clan).
Nu heb ik m'n Source server online, en nu wil ik ook nog een FTP opzetten. Dit is me dankzij een maat van me gelukt, en nu loopt de server online. Maar nu wil ik accounts aanmaken op de FTP. Zodat mensen wel kunnen uploaden en downloaden, maar niets kunnen verwijderen. De FTP software is ProFTPd. Dit alles word gedraait op ''Debian GNU/Linux 3.0''. Nu heb ik eigenlijk alleen maar verstand van Windows, en niet van Linux. Ik moet ook alle commando's in die shell doen, wat ik ook nogal ongebruiksvriendelijk is. Anyway, ontopic! Ik wil dus accounts aanmaken bij ProFTPd. Maar hoe? Als iemand me kan helpen, kan ik hem of haar de login info geven om alles te regelen. Alsjeblieft geen slotje!
Alvast bedankt,
ReD_FLaMe!
PS: Ja, ik heb al geGoT, en geGoogled.
Tevens heb ik ook de FAQ gelezen, en op MSN Search een zoekje gepleegd.
Dus a.u.b. geen slotje!!!
Ik zag laatst wel iets moois op Lycos Webcenter, en ik dacht:
Laat ik maar eens zo'n VDS aanschaffen.
Cool, dacht ik!Combineer de opties van professionele hosting en de eindeloze mogelijkheden van een eigen server tegen aantrekkelijke prijzen van Lycos hosting. Installeer je eigen applicaties zoals een eigen nieuwsserver, Irc server, gameserver of webserver door gebruik te maken van diverse geavanceerde technieken.
Als leider op de webhosting markt heeft Lycos Webhosting een nieuwe mogelijkheid voor hosting ontwikkeld gebaseerd op open source Vserver technologie. Hiermee biedt Lycos je de mogelijkheden van een dedicated server tegen de prijs van shared hosting. Koop geen dure hardware waarvan je maar de helft gebruikt. Ontdek Lycos VPS en zie wat de voordelen zijn!
Lycos VPS geeft je root access tot een onafhankelijke OS en file system. Hiermee kun je diverse applicaties en services installeren
Lycos gebruikt hardware zoals dual cpu Xeon servers om de kwaliteit en stabiliteit te kunnen garanderen.
Ik meteen zo'n ding samen met nog een paar andere gekocht (mensen van m'n CSS clan).
Nu heb ik m'n Source server online, en nu wil ik ook nog een FTP opzetten. Dit is me dankzij een maat van me gelukt, en nu loopt de server online. Maar nu wil ik accounts aanmaken op de FTP. Zodat mensen wel kunnen uploaden en downloaden, maar niets kunnen verwijderen. De FTP software is ProFTPd. Dit alles word gedraait op ''Debian GNU/Linux 3.0''. Nu heb ik eigenlijk alleen maar verstand van Windows, en niet van Linux. Ik moet ook alle commando's in die shell doen, wat ik ook nogal ongebruiksvriendelijk is. Anyway, ontopic! Ik wil dus accounts aanmaken bij ProFTPd. Maar hoe? Als iemand me kan helpen, kan ik hem of haar de login info geven om alles te regelen. Alsjeblieft geen slotje!
Alvast bedankt,
ReD_FLaMe!
PS: Ja, ik heb al geGoT, en geGoogled.
Tevens heb ik ook de FAQ gelezen, en op MSN Search een zoekje gepleegd.
Dus a.u.b. geen slotje!!!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 21:47 ]