Toon posts:

Outlook 2000 : opstartproblemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik opende deze namiddag mijn Outlook (versie 2000). 1ste x geen probleem. Ik startte mijn pc opnieuw op omdat ie nogal sloom was en wou toen opnieuw outlook openen.. maar toen zag ik dit:

[img]Link naar groot plaatje[/img]

Ik heb toen de reparatie trachten uit te voeren, maar die lukte niet. Ik moest een ander medium insteken om de procedure te kunnen verderzetten, maar de CD rom hielp niet.

Ik heb toen geupgrade van versie 2000 naar Outlook XP. Ik weet dus echt niet hoe ik dat nu kan herstellen dat mijn vele mappen met belangrijk mails terug verschijnen. Ze zijn er uiteraard nog, maar hoe zet ik ze terug?

Iemand die me kan helpen, echt suuuuper bedankt! Ik ben ten einde raad.

Groetjes,

Fred uit Breda

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 21:18
Heb je scanpst.exe al geprobeerd ?

Faqje: http://www.slipstick.com/problems/scanpst.htm

[ Voor 46% gewijzigd door ParaNoiMia op 28-01-2005 21:08 . Reden: ff faqje toegevoegd ]

Verwijderd

Topicstarter
ParaNoiMia,

Kan je even kort in NL uitleggen wat er hier moet mee gebeuren? Ik begrijp niet elk woord van wat er gezegd wordt en ik ben ook al niet aangelegd voor deze 'technische zaken'.

Echt super bedankt. Waardeer ik :*)

Groet,

Fred

• ParaNoiMia
In het kort: Zoek op je PC het programmaatje Scanpst.exe en draai dit.

Verwijderd

je pst file is corrupt en die tool fixt hem voor je (als je mazzel hebt, want vaak werkt het niet 100%)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je posts!

Ik heb het bestand gevonden en ik heb de URL overgenomen van wat er in die foutmelding staat. Alleen zegt ie dat dit bestand dan niet bestaat?

Enig idee? Of moet ik iets anders laten scannen?

Sorry voor de lastige vragen..

Bedankt!!

Groet,

Fred

Verwijderd

Topicstarter
Iemand? :|

• ParaNoiMia
Als je met je verkenner kijkt (verborgen bestanden en mappen laten weergeven), staat het bestand outlook.pst dan wel in die map ? (je mag ook ff mailen naar het emailadres in mn profiel als je er niet uit komt)

• ParaNoiMia
Problem solved. Scanpst heeft het bestand gerepareerd, vervolgens geimporteerd in een lege outlook.pst en werken ;) (even voor de volledigheid van het topic)
Pagina: 1