Toon posts:

Wat moet er achter @ bij kpn direct adsl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ben bezig hier adsl te installeren en moet op dit moment mn wachtwoord enzo invullen. Normaal gesproken moet je achter je username bv @ adsl-lite invullen, maar dat werkt niet.
Hebben al op site van kpn gekeken maar daar kan ik nog niks op vinden.

Gaat trouwns om kpn direct adsl lite

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Als er op het formulier van KPN niks achter staat, gewoon niks invullen? Je snelheid wordt toch bepaald in de centrale en heeft niks te maken met welke gebruikersnaam je invoert. Lijkt me dat KPN je wel van voldoende info voorziet.

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-02 13:52
direct-adsl

• kaas-schaaf
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-01 09:14

kaas-schaaf

Beunhaas

ik neem aan dat achter de @ de proverderinfo / server-hostname staat. Die heeft kpn direct dus niet nodig want die heeft geen server waar al het verkeer naar toe gesluisd moet worden. (iig niet zoals bij bijvoorbeeld xs4all of hccnet oid.)

[ Voor 30% gewijzigd door kaas-schaaf op 28-01-2005 20:41 ]

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:36

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

jouwtelefoonnummer@direct-adsl
Wachtwoord weet ik zo snel niet meer, maar dat was iig ook iets simpels.

Heb jij geen brief gekregen van KPN waar het instaat? Je adsl doet het ook pas als je die brief hebt gekregen. (iig als het de eerste keer is dat je adsl bestelt)

[edit]: het wachtwoord is idd KPN. Stom dat ik dat niet van buiten wist. 8)7 8)7 Let er trouwens wel op dat je hoofdletters gebruikt. Bedankt voor de hulp, Bianca.

[ Voor 69% gewijzigd door DrivinUCrazy op 29-01-2005 13:12 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
het wachtwoord is kpn
Pagina: 1