Ik ben mij gaan verdiepen in Java en heb NetBeans maar eens van de site van sun gehaald. Na wat kort experimenteren vind ik het erg interresant en wil ik er graag mee verder... Ik denk dat ik hier meer heb dan me zelf meer in php verdiepen.
Nu zit ik met wat vragen:
• Je hebt meerdere vormen van server sided java, 'jsp', J2ee, tomcat, hoe steekt dat inelkaar?
• Is Tomcat makkelijk te installeren bovenop mijn bestaande lamp config? Dus dat ik dan makkelijk met tomcat kan werken
• Zijn er ook goede tutorials (heb al wat gevonden, maar niet heel diepgaand...)
• Kan ik ook makkelijk met MySQL werken? (google vraag waarschijnlijk....)
• Is Java een verstandige keuze? Waarom koos jij voor java?
De laatste is eigenlijk mijn belangrijkste, want als ik verder wil leren en voor java kies die ik daar wel goed aan en kan ik niet bijvoorbeeld verder 'denken' in php?
Nu zit ik met wat vragen:
• Je hebt meerdere vormen van server sided java, 'jsp', J2ee, tomcat, hoe steekt dat inelkaar?
• Is Tomcat makkelijk te installeren bovenop mijn bestaande lamp config? Dus dat ik dan makkelijk met tomcat kan werken
• Zijn er ook goede tutorials (heb al wat gevonden, maar niet heel diepgaand...)
• Kan ik ook makkelijk met MySQL werken? (google vraag waarschijnlijk....)
• Is Java een verstandige keuze? Waarom koos jij voor java?
De laatste is eigenlijk mijn belangrijkste, want als ik verder wil leren en voor java kies die ik daar wel goed aan en kan ik niet bijvoorbeeld verder 'denken' in php?
|>