De popup blocker van Internet Explorer onder windows xp SP2 blockt ook content op m'n eigen startpagina. Ik kan wel elke keer als ik m'n browser open, zeggen dat de actieve inhoud toegestaan moet worden, maar ik wil die inhoud definitief toestaan. M'n startpagina is een lokaal html bestand en daarvan kun je niet zeggen dat die altijd toegestaan moet worden. Je kunt alleen sites aan de uitzonderingslijst van de popup blocker toevoegen. Ook kan je niet opgeven dat een lokaal bestand in de beveiligde zone van IE zit. Dus, hoe krijg ik IE aan z'n verstand gepeuterd dat m'n eigen startpagina niet geblocked wordt? En nee, ik heb geen zin m'n startpagina op een lokale webserver te zetten, want die kun je wel toevoegen aan de uitzonderingen.
als je een url kan toevoegen (weet niet, heb geen SP2), dan kan je File:// en dan path (cmiir)
Burp
Je kunt alleen domeinen aan de uitzonderingen van de popup blocker toevoegen. De domeinen dienen zich in de internet zone te bevinden.
Verwijderd
probeer in je advanced internet options eens allow active content from cd's to run on my computer aan te zetten.
D'r is daar ook een optie voor 'bestanden op mijn computer'. Dat was dus de oplossing. Waarom dat niet gewoon bij de instellingen van de popup blocker staat is me een raadsel. Hartelijk dank.