Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BeachPatroller
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04-2024
Ik heb met kerst eeen Hi 30 Euro abbo genomen over Internet (kreeg er een ipod bij :) ). Nu kon ik daar niet aangeven dat ik van een andere provider naar hi wilde overstappen dus ik dacht, regel ik later wel. Nu heb ik klantenservice en verkoop van hi gebeld en die vertelde mij dat het niet meer mogelijk was :(. Nu weet ik dat providers wettelijk verplicht zijn tot nummer overzetting en zij weigeren dat gewoon. Ze zeggen dat je genoeg mogelijkheden hebt gehad om nummeroverzetting aan te vragen via primafoon winkel. Ik voel me f*d in the a*, iemand nog tips om mijn wens wel in vervulling te kunnen laten gaan?

Ik ben malle Pietje niet.

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11 17:01
Het staat echt duidelijk overal aangegeven dat je VOORAF moet aangeven dat je je nummer wilt behouden. Doe je dit niet wordt jouw nummer in het systeem gezet dat hij na datum x niet meer bestaat!

Niks aan te doen dus helaas :(

P.S. Ik vind wel dat ze dit systeem eens moeten veranderen!

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

• BeachPatroller
Maar het punt is dat ik deze optie niet kreeg bij de aanvraag van mijn abbonement en dat ze deze optie in mijn optiek er wel gewoon bij hadden moeten zetten.

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11 17:01
BeachPatroller schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 19:58:
Maar het punt is dat ik deze optie niet kreeg bij de aanvraag van mijn abbonement en dat ze deze optie in mijn optiek er wel gewoon bij hadden moeten zetten.
Bij het opzeggen van je huidige abbo moet je dit meestal ook opgeven, dit heb je dan waarschijnlijk niet gedaan?

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

• BeachPatroller
Hmm goed punt, de laatste keer dat ik nummeroverzetting gebruikte regelde de nieuwe provider alles (telford) maar bij deze had ik dus veel meer moeten doen. Ik snap je punt, stelletje deugnieten daaro bij Hi. Alle providers hebben wel wat maar Hi vind ik dan tot nu toe de minst gebruiksvriendelijke.