Sinds vandaag is er iets vreemds aan de hand. Gister nog lekker achter de pc gezeten, niets aan de hand... Laatste wat ik gister ook heb gedaan is nog een muziek bestand gedownload van het internet.
Vanmorgen werd ik wakker, en ik wou mijn e-mail (outlook) checken. Op een of andere manier kwam deze niet verder dan "bezig met verbinden". Ik dacht nou, zal wel weer wat met Tiscali zijn.
Tevens kan Steam ook niet meer connecten, want die geeft ook al aan can't connect to steam.
Heb al windows herstel geprobeerd werkt ook niet. Ook hitmanpro weereens uitvoeren is geen succes.
Erg vreemd probleem, meestal kan ik zulke "kleine" geintjes zelf wel fixen, maar dit zit blijkbaar toch dieper.
Vanmorgen werd ik wakker, en ik wou mijn e-mail (outlook) checken. Op een of andere manier kwam deze niet verder dan "bezig met verbinden". Ik dacht nou, zal wel weer wat met Tiscali zijn.
Tot ik mijn pc opnieuw startte en MSN ook niet meer wou verbinden. De pc beneden heeft nergens problemen mee, dus het internet is het niet. Ook bijvoorbeeld mail checken via hotmail lukt niet. En sommigesites als bijvoorbeeld www.tracktrace.nl doen het ineens niet meer.De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'blablal', Server: 'pop3.tiscali.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F
Tevens kan Steam ook niet meer connecten, want die geeft ook al aan can't connect to steam.
Heb al windows herstel geprobeerd werkt ook niet. Ook hitmanpro weereens uitvoeren is geen succes.
Erg vreemd probleem, meestal kan ik zulke "kleine" geintjes zelf wel fixen, maar dit zit blijkbaar toch dieper.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 19:40 ]