Dit is ondertusse een 2e poging om mijn vraag te stellen. Vorige keer werd ik gewezen naar de FAQ terwijl ik daar niets, maar ook absoluut niets met geholpen ben. Ik stel hier ook maar een vraag waar ik zelf al genoeg achter heb gezocht om met reden hier te posten.
Mijn vraag dus. De Pc (die nog maar een week oud is) start altijd opnieuw op na het afsluiten (niet standby). Ik heb al veel gezocht in bios achter een oplossing en niets gevonden. Kan het zijn dat dit aan een externe cd-schrijver ligt? (een Iomega) Verder ben ik echter niet gekomen.
Specs;
MSI 915P Combo
Intel PIV530J Boxed HT800MHz,1MB Cache (3.0GHz)
Corsair DDR 512MB PC 3200
En als deze topic wederom gesloten wordt (wat jullie volste recht trouwens is), gelieve mij dan wel te weten wat hier aan deze topic verkeerd is?
Mijn vraag dus. De Pc (die nog maar een week oud is) start altijd opnieuw op na het afsluiten (niet standby). Ik heb al veel gezocht in bios achter een oplossing en niets gevonden. Kan het zijn dat dit aan een externe cd-schrijver ligt? (een Iomega) Verder ben ik echter niet gekomen.
Specs;
MSI 915P Combo
Intel PIV530J Boxed HT800MHz,1MB Cache (3.0GHz)
Corsair DDR 512MB PC 3200
En als deze topic wederom gesloten wordt (wat jullie volste recht trouwens is), gelieve mij dan wel te weten wat hier aan deze topic verkeerd is?