Toon posts:

Data en audio branden onder Nero

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey all,

Het is dan eindelijk zo ver. Dankzij Hardwareforum ben ik voor een mooi prijsje in het bezit gekomen van een scsi-brander. Samen met mijn UltraPlex zit hij in een kastje op mijn bureau. De pc onder het bureau,dikke kabel ertussen, heerlijk opgeruimd allemaal.

Maar nu: branden. En wat denk je: dat lukt dus niet in een keer (duh).
Want ik wil gelijk wat lastigs: de cd van een zanger (stekel zal ik maar zeggen) back-uppen voor de auto. En ja, dat is data en muziek. Onder Nero zie ik wel de data, maar niet de tracks. En als ik een cd-copy doe, zegt hij dat er geen data op het origineel staat.

Wat doe ik fout?

Verwijderd

Topicstarter
Ow... sorry, dit is software...verkeerde forum....Force of habit...

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

probeer padus diskjuggler. Ik hoorde pas dat je daarmee die cd's kan kopieren. Ik heb het helaas nog niet kunnen proberen ermee :(
maar als het goed is wil het dus
www.padus.nl

Verwijderd

CloneCD schijnt het ook te kunnen kopieren, maar ik geloof alleen van een origineel, niet een kopie van een kopie. Beetje vaag, maar ik zou zeggen lees de helpfile ervan eens door, en probeer het eens.

Verwijderd

Tja interesting question, wou ik ook wel es weten. Effe opletten dus

Verwijderd

Ik had de laatste tijd zelfs met Nero, tikken tussen de tracks, gebruik nu "Win ON CD" 3.7
en die doe ik nu ook "on the fly"...

Verwijderd

HUH?? gaat dat niet?? je doet toch iets verkeerd ik kopieer ook gewoon een data+audio cdtje zonder problemen.. Gewoon CD2CD....
Wat als je bv een spel kopieerd met audio tracks erop, doet ie het dan ook niet? Bv met het spel "X-wing vs Tie fighter" ?
(ja heel oud maar dat was de eerste waar ik op kon komen)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties. Ik heb al van alles geprobeerd, maar toch gaat het niet lekker. On-the-fly gaat niet, lastig allemaal. Gelukkig doe ik steeds een test en kost het me (nog) geen cd....

Ik blijf nog even proberen..

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Is dus een mixed mode CD.
Gaat met CD-copy niet (nero)
Is me trouwens met create mixed-mode CD ook nog niet gelukt.
Heb het wel eens met cloneCD geprobeerd, maar die werkte niet met en m'n CD-ROM (Plextor 32Tsi) en m'n brander (Philips Omniwriter 26)
Misschien dat de nieuwe versie wel meer hardware ondersteunt.

Een cliche is ooit origineel begonnen

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
crossposten? liever niet!

p.s. zie tip op je crosspost !

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• maupie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-07 19:21
hmmm volgens mij heb je het over George Micheal. Eerst audio, daarna data,
Mij is het ook niet gelukt. Misschien clone cd

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

en mijn tip dan? Ik heb het dus helaas zelf nog niet kunnen proberen, maar het schijnt dat diskjuggler het wel kan.
Heeft niemand dit nog gedaan? (ik zag het een keertje op het forum bij cdfreaks)
Pagina: 1