Ik heb na veel proberen en zoeken nog geen antwoord gevonden. ook niet in de search, dus probeer ik het hier maar even.
Ik heb hier een laptop (acer travelmate 433) die niet doet wat ik wil. Hij herkend geen USB storage devices. Zowel niet mijn USB stick maar ook niet een USB2 harddisk.
Dit heeft hij wel gedaan.
Wat heb ik tot nu toe geprobeerd
- SP2 opnieuw geinstalleerd
- Alle HP software (voor de camera) eraf gegooid
- alle usb poorten opnieuw laten detecteren
- Nogmaals SP2 eroverheen
Maar hij blijft zeggen dat hij voor de mass storage devices geen geschikt driver kan vinden. Wat ik ook probeer. Nu is dat een interne windows driver die ik volgens mij ook niet los kan downloaden. Ik heb gezocht bij alle apparaten, maar daar staat hij ook niet in dat ik er na kan verwijzen... Wat nu.
Zit bij mijn zwager en wilde dit eigenlijk vandaag oplossen.
O'ja de muis doet het wel op alle usb-poorten, dus die werken.
Ik heb hier een laptop (acer travelmate 433) die niet doet wat ik wil. Hij herkend geen USB storage devices. Zowel niet mijn USB stick maar ook niet een USB2 harddisk.
Dit heeft hij wel gedaan.
Wat heb ik tot nu toe geprobeerd
- SP2 opnieuw geinstalleerd
- Alle HP software (voor de camera) eraf gegooid
- alle usb poorten opnieuw laten detecteren
- Nogmaals SP2 eroverheen
Maar hij blijft zeggen dat hij voor de mass storage devices geen geschikt driver kan vinden. Wat ik ook probeer. Nu is dat een interne windows driver die ik volgens mij ook niet los kan downloaden. Ik heb gezocht bij alle apparaten, maar daar staat hij ook niet in dat ik er na kan verwijzen... Wat nu.
Zit bij mijn zwager en wilde dit eigenlijk vandaag oplossen.
O'ja de muis doet het wel op alle usb-poorten, dus die werken.
[ Voor 4% gewijzigd door Cyberpope op 28-01-2005 17:42 ]
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......