Ik ben vanmiddag even naar Ferus Smit shipyards gereden in Hoogezand, want daar zou een boot te water gaan. Ik had dat nog niet eerder meegemaakt, dus digicam mee en in de auto. Zie hieronder het resultaat. Ik vond het wel leuk om er een showcase van te maken, want zo hoop ik ook te horen wat anderen van mijn fotografeer kunsten vinden.
Alle foto's zijn gemaakt met een Powershot A40 in de "auto-stand". Ik ben wel tegen een nadeel aangelopen bij mijn camera. Het duurt te lang voordat je de volgende foto kunt nemen. Vandaar ook maar 1 actiefoto waarbij het water mooi omhoogspat. Ik wil eigenlijk wel een andere camera, maar die moet dan wel sneller zijn.

Edit: Foto's ff-kes genummerd. Dat ze traag laden kan kloppen, want ze staan op m'n eigen server. Dus je zal even geduld moeten hebben voor ze allemaal geladen zijn.
Alle foto's zijn gemaakt met een Powershot A40 in de "auto-stand". Ik ben wel tegen een nadeel aangelopen bij mijn camera. Het duurt te lang voordat je de volgende foto kunt nemen. Vandaar ook maar 1 actiefoto waarbij het water mooi omhoogspat. Ik wil eigenlijk wel een andere camera, maar die moet dan wel sneller zijn.

Edit: Foto's ff-kes genummerd. Dat ze traag laden kan kloppen, want ze staan op m'n eigen server. Dus je zal even geduld moeten hebben voor ze allemaal geladen zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door rimave op 28-01-2005 19:42 ]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.