iPod Tattoo's. Ook in Nederland verkrijgbaar?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:42

E-Vix

Nu met sneeuw!

Topicstarter
In de VS verkopen ze sinds een tijdje zogeheten iPod Tattoo's. Dit is eigenlijk niets meer dan een sticker die voorgesneden is zodat hij op een 4e generatie iPod geplakt kan worden. Deze kun je dan zelf bedrukken om zo je iPod wat op te vrolijken en om tevens een (lichte) bescherming tegen krassen te bieden.
Voor de prijs hoef je het ook niet de laten want de adviesprijs in de VS is $ 14,99, en daarvoor krijg je 10 velletjes.
Het enige probleem dat er is is dat ik behalve in de VS bij HP zelf nog geen enkele andere plek heb gevonden waar ze verkocht worden. En in de inline winkel van HP in de VS kan je als buitenlander niet bestellen.
Weet iemand een winkel (het liefst in Nederland) waar deze dingen ook verkocht worden?
Ik weet dat je ook een iSkin of een ander beschermtasje kunt kopen, maar het idee om zelf iets te ontwerpen lijkt me toch leuker.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:57
Weet zo niet of ze hier verkocht worden, maar wat ik wel weet is dat dit in Apple Talk thuis hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Topicstarter
Poekoek schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 17:34:
Weet zo niet of ze hier verkocht worden, maar wat ik wel weet is dat dit in Apple Talk thuis hoort.
Lijkt mij dat het hier toch thuishoort. Het is een gadget voor een gadget. Maar mocht een modje het niet met mij eens zijn, verhuis hem dan maar :P

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
Een Apple gadget :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:55

Polycom

Poes van goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
Jammer dat ze alleen stickers hebben voor de 3rd generation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 10:55

Polycom

Poes van goud

Ik weet ook niet hoe dat zit hoor, volgens mij is het behoorlijk lelijk.
Persoonlijk vind ik een iskin ook onwijs lelijk, mijn advies is om alleen een screenprotector te kopen. (www.pdashop.nl) en verder je ipod in je zak doen zonder sleutels of andere scherpe voorwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Topicstarter
Pu_Dy schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 18:03:
Ik weet ook niet hoe dat zit hoor, volgens mij is het behoorlijk lelijk.
Persoonlijk vind ik een iskin ook onwijs lelijk, mijn advies is om alleen een screenprotector te kopen. (www.pdashop.nl) en verder je ipod in je zak doen zonder sleutels of andere scherpe voorwerpen.
Ik zie bij de PDAshop helemaal geen accessoires voor de iPod. Wel voor de Ipaq, maar dat is iets heel anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Die iPod-tatoo is echt voor de iPod bedoeld, dus lijkt me dat hij op hetzelfde forum thuishoort als de iPod. En ja, als ik een koelkastwitte :X MP3speler had, zou ik hem ook op willen fleuren, maar voor een mooie player is het een beetje overbodig hè, imo..

Bij PDAshop kun je gewoon screen protectors kopen voor alle PDA's, dus koop gewoon eentje voor een PDA met groot scherm en knip hem op maat voor je MP3 speler om je schermpje te beschermen. Dat bedoelt Pu_dy.

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[GT] -> [APL]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:29
Apple Center LJS in Den Haag heeft ze.
Volgens mij staan ze zelfs op de site!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Topicstarter
Ok. Thanks. Heb ze op hun site niet kunnen vinden (sowiezo kan ik daar niet veel vinden), maar ik zal ze eens een mailtje sturen (als ik een e-mail adres kan vinden) wat ze moeten kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:29
E-Vix schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 09:29:
Ok. Thanks. Heb ze op hun site niet kunnen vinden (sowiezo kan ik daar niet veel vinden), maar ik zal ze eens een mailtje sturen (als ik een e-mail adres kan vinden) wat ze moeten kosten.
info appestaart ljs punt nl

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groovyhot
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-02-2023

groovyhot

groovy baby ;-)

ik heb me rot gezocht naar die stomme dingen, want natuurlijk wil ik dat ook...
maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat ze alleen maar verkrijgbaar zijn voor de echte iPod en niet voor de iPod Mini... terwijl op de pagina van HP dit wel duidelijk in een animatie staat... :? (http://h10058.www1.hp.com...attoos/tattoo_gallery.jsp)

weet er iemand of ze ook geschikt zijn voor de iPod Mini?
ik kan wel melden dat ze in nederland niet te krijgen zijn helaas, misschien dat ze bij onze oosterburen iets verkopen?

Cooler Master Cosmos S, X2 5600, X850XT, 4GB, 3.7 Terabyte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groovyhot

groovyhot

groovy baby ;-)

Ballebek schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 13:41:
[...]

info appestaart ljs punt nl
dat emailadres werkt niet... misschien een ander idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
groovyhot schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:25:
ik heb me rot gezocht naar die stomme dingen, want natuurlijk wil ik dat ook...
maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat ze alleen maar verkrijgbaar zijn voor de echte iPod en niet voor de iPod Mini... terwijl op de pagina van HP dit wel duidelijk in een animatie staat... :? (http://h10058.www1.hp.com...attoos/tattoo_gallery.jsp)

weet er iemand of ze ook geschikt zijn voor de iPod Mini?
ik kan wel melden dat ze in nederland niet te krijgen zijn helaas, misschien dat ze bij onze oosterburen iets verkopen?
Ik zou denken dat het niet zo goed blijft plakken op een mini, aangezien die behuizing niet zo mooi glad is als van zijn grote broer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
groovyhot schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:45:
[...]

dat emailadres werkt niet... misschien een ander idee?
Misschien dat er een ander medium bestaat dan email? Misschien dat je een verborgen telefoon nummer kan vinden? Wie weet! ;)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groovyhot

groovyhot

groovy baby ;-)

Sage schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:10:
[...]

Misschien dat er een ander medium bestaat dan email? Misschien dat je een verborgen telefoon nummer kan vinden? Wie weet! ;)
goh slimmerik, jij helpt :)
ik zei al dat ik me rot gezocht had, met andere woorden, daarnaar heb ik óók gezocht!
nu weet ik dus nog niks meer...

maarre @ Pierz:
als je het linkje had gevolgd had je gezien dat HP een mooie animatie heeft gemaakt voor de stickers, óók op de iPod mini...

ik wil verdomme weten waar ik die kutdingen krijg O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 13:12
Krijgen zul je ze denk ik nergens, waarschijnlijk zul je ze echt moeten kopen :P
Maar goed, ff zonder dollen, als ze bij HP op de site staan, wat let je dan eens een mailtje naar de klantenservice van HP te sturen? Misschien kan HP NL ze wel gewoon leveren, of kunnen ze je vertellen waar je ze hier in Nederland kan krijgen. Niets is zo leuk als zelf iets uitvinden, alles hier op een forum maar voorgekauwd krijgen gaat ook snel vervelen, zowel voor jezelf als voor degene die je alles moeten voorkauwen... :P

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
groovyhot schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 21:03:
[...]

goh slimmerik, jij helpt :)
ik zei al dat ik me rot gezocht had, met andere woorden, daarnaar heb ik óók gezocht!
nu weet ik dus nog niks meer...

maarre @ Pierz:
als je het linkje had gevolgd had je gezien dat HP een mooie animatie heeft gemaakt voor de stickers, óók op de iPod mini...

Voor als je het telefoonnr zelf bedoelt, zie onder. Voor als zij hem niet hadden, vervelend voor je en succes met verder zoeken.

Goh, als jij nou eens beter zoekt dan kan je misschien eens iets vinden. Maar omdat ik er toevallig meer dan een jaar hebt gewerkt weet ik het nummer wel uit mn hoofd voor jou. 070-3648648 (openings tijden staan onder het telefoonnummer op de site - hint:profielinderechterbalkinhetmiddenongeveer).

succes eh! :Y)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Nu online
groovyhot schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 21:03:
[...]
maarre @ Pierz:

Ik had het linkje wel bekeken hoor en er zullen vast van die stickers bestaan, maar het lijkt mij een dom idee... Als je het echt wilt proberen koop je toch eerst een wit stickervel en print je daar dat design op. Een rondje en een vierkantje uitknippen lijkt mij niet een heel groot probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groovyhot

groovyhot

groovy baby ;-)

Pierz schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:51:
[...]

Ik had het linkje wel bekeken hoor en er zullen vast van die stickers bestaan, maar het lijkt mij een dom idee... Als je het echt wilt proberen koop je toch eerst een wit stickervel en print je daar dat design op. Een rondje en een vierkantje uitknippen lijkt mij niet een heel groot probleem...
erg origineel verzonnen... alleen was ik zelf ook al op dat idee gekomen. weet je wat het is met witte stickervellen... als daar ook maar een druppeltje water aankomt dan laat het los, die iPod stickers hebben aparte plaksel erop... ben benieuwd of ze ook laserprinter accepteren... dan is het ook nog kleurvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Nu online
groovyhot schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 18:19:
[...]

erg origineel verzonnen... alleen was ik zelf ook al op dat idee gekomen. weet je wat het is met witte stickervellen... als daar ook maar een druppeltje water aankomt dan laat het los, die iPod stickers hebben aparte plaksel erop... ben benieuwd of ze ook laserprinter accepteren... dan is het ook nog kleurvast
Je kan ook een stickervel van iets betere kwaliteit nemen...
Pagina: 1