Toon posts:

[XP] Windows thema wil er niet af*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nouw, ik heb van een website een thema van het laatste avondmaal van da vinci gedownload. toen zag ik dat het zo lelijk als de nacht was. toen wou ik het eraf gooien dat deed ik duz via eigenschappen>themas. toen ik het eraf had gegooid logde ik uit. tot mijn verbazing zag ik nog steeds dat avondmaal plaatje. wat doe ik duz? ik herstart mijn computer. als ik mn computer herstart zie ik dat ie 2 windows heeft: restore xp en xp
in ieder geval zit bij alle2 nog steeds dat plaatje en het gaat er niet af!! kan iemand mij soms helpen??

Verwijderd

Gaat het alleen om een achtergrond ? of een visueel thema ??

Ga es naar Configuratiescherm > beeldscherm Dan bij thema het standaard XP thema selecteren en op ok drukken :)

Nu zou hij het moeten doen, gaat het louter om je achtergrond dan is ook dat bij beeldscherm te verhelpen

Verwijderd

Topicstarter
nee, hij heeft zich ook genesteld in dat inlogscherm, tog bedankt

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zlef allemaal al geprobeerd ? Dat vinden we hier @ goT erg nuttig om te weten.

Verder zet ik nog even je OS in de titel, want dit is in Windows Operating Systems verplicht zoals je in Windows Operating Systems - Policy hebt gelezen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
ik heb windows xp thema instellen gedaan, toen heb ik nog dat thema verwijdert maar het gaat er niet af in het inlogscherm en het opstartscherm

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Heb je om deze theme te installeren nog software gebruikt zoals StyleXP of Blinds?

Verwijderd

Topicstarter
nee, het was gewoon een .exe installeerprog van topthemes.com, en ow jah nog iets op 1 account zijn de letterruimtes onder de snelkoppelingen heel klein

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
klik 2 seconde google...

Roomba E5 te koop

Verwijderd

Topicstarter
nee lukt nog steeds niet, iemand???

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 17:39 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Svoorb, kun je in het vervolg de edit-button gewoon gebruiken? Ik heb nu 2 berichten van je verwijderd; als je binnen 24 uur na je laatste post nog wat toe wil voegen gebruik dan gewoon de editbutton :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand mss of het schadelijk is voor je systeem als ik de bestanden gewoon verwijder? (plaatjes, audio enz.)?

Verwijderd

Start -> Settings -> Control panel -> Add/remove Software. Staat tie daar tussen? Zo ja, verwijderen. Anders kan een system restore wonderen doen

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-03 12:33
Er bestaan truc's om de achtergrond & het thema aan te passen van de startup, moet je even op googlen: 'change login theme' en dan kom je vast iets nuttigs hoe je het moet aanpassen, is het voor jou taak om het even te herstellen!

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Pagina: 1