laptop met ingebouwde printer

Pagina: 1
Acties:
  • 505 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij een model geven van een laptop met ingebouwde printer want op google vind ik niet veel soeps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:22
Bestaan die dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimBosua
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-05-2023
Ik had vroeger een Toshiba met, inderdaad, een printer ingebouwd.. Maar welk model het was geen idee... Het was een 386 geloof ik.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:58

LauPro

Prof Mierenneuke®

Meest close mbt je vraag dat ik heb gezien is een parallelle printer die je zo aan de printerpoort kon klikken als het ware. Neus eens op de Dell site rond zou ik zeggen.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:58
Monteurs van Miele lopen met koffers rond waar een Dell Latitude laptop + draagbare printer inzit. Ziet er mooi uit en werkt goed. Ik denk dat die oplossing voor jou ook het dichtst bij hetgeen komt dat jij voor ogen hebt! :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik mis in je topic helaas wat informatie over je zelfonderzoek. GoT is geen helpdesk waar je maar even je vraagjes kan dumpen, zonder eerst zelf gezocht te hebben. In Algemene gedragsregels (Netiquette) staat meer informatie hierover.

Alleen "op google vind ik niet veel soeps" is niet genoeg. Probeer eens wat meer informatie te geven. Hoe kom je op het idee dat deze bestaan? En waarom heb je er nog een nodig? Zijn er geen alternatieven, mocht je er geen kunnen vinden?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.