Toon posts:

[MySQL 5] crasht wanneer in PHPMYAdmin een tabel weergeven *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een IDE op Windows XP draaien met daarin Apache 2.0.52, PHP4, mysql 5.0 en PHPMYADMIN.
Ik heb allees gewoon goed draaien,
maar elke keer als ik in phpmyadmin een tabel wil weergeven om deze te veranderen dan gooit windows de MYSQL service eruit en krijg ik de foutmelding dat de communicatie met de mysql server verbroken werd.

hoe los ik dit op ?? :? :? :?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien even wat moeite doen om te zoeken. Dat zien we wel net zo graag @ GoT. Lees hierover Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens goed door.

Wat heb je al gevonden met google en de GoT search?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
ja ik snap wat je bedoelt maar op google en op got search heb ik beiden niets gevonden dus daarom d8 ik dan vraag ik het aan de mensen die er wel verstand van hebben omdat ik pas een beginner ben met mysql/php

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

OK. Je bent niet de eerste vandaag: [rml][ server] bij gebruik phpmyadmin wordt mysql service gestopt[/rml] lijkt hetzekfde, of niet?

Wat is de precieze foutmelding? Idem: nog iets in logs van Windows of een van de applicaties?

offtopic:
Welkom op GoT :Y)
Waarom dat zo gevraagd werd door sanfranjake: wij kunnen zo het verschil niet zien tussen mensen die "alles" al hebben geprobeerd en luie mensen die zomaar een vraag over de muur gooien. Daarom zien we vaak graag dat topicstarts wat uitgebreider zijn. Al was het maar het quoten van de foutmeldingen en het geven van een google term of wat die niets opleverden. Die had je toch al ingetpypt en het scheelt de mensen die graag willen meedenken weer typen als ze ook gaan zoeken ;)
Ik pas je topictitel trouwens wat aan, "probleem" zegt wat weinig :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

MySQL 5 is een alpha versie, dus niet stabiel. Als beginner kan je beter MySQL 4 gebruiken, die wel stabiel is.

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 19:06

DeTeraarist

#Boots2Asses

PHPMyAdmin ondersteunt ook geen MySQL5:
The phpMyAdmin Project
Effective MySQL Management
BROWSER-BASED • PHP5 SUPPORT • MYSQL 4.1 SUPPORT • OPEN SOURCE
Dit staat op elke pagina als header naast het logo...

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Pagina: 1