Toon posts:

[applescript] Applescript compileren op Windows

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of het mogelijk is om applescript te compileren op Windows (XP) en zo ja, hoe?
Bij Mac schijnt er een scripteditor in het OS te zitten waar je automatisch applescript code mee kan compileren.
Heb ook de apple site en google gezocht, maar kon nergens een compiler voor Windows vinden.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Bij mijn weten is AppleScript niet te gebruiken onder Windows. Of je moet zelf een interpeter schrijven, maar ik denk dat dat zonde van de tijd is. AppleScript is echt specifiek alleen voor Mac OS en afhankelijk van de ondersteuning door applicaties. Een applicatie moet geschikt zijn voor AppleScript om het te kunnen aansturen met AppleScript. Ik weet wel zeker dat applicaties onder Windows geen ondersteuning hebben voor AppleScript.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Ter verduidelijking:
Het is niet de bedoeling dat het gecompileerde bestand op Windows moet draaien, maar op de MAC. Ik heb zelf geen mac, maar moet een applescript maken voor iemand die een mac heeft.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:20
Script duid op code die niet gecompileerd hoeft te worden. Wordt Applescript niet gewoon uitgevoerd door OSX?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos