Copyshop die ook JPEG of PSD print

Pagina: 1
Acties:

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:03

TF

bla bla

Topicstarter
niet te geloven. Ik heb morgen een foto nodig op poster formaat: 50x 60. Ik heb hier een PSD en JPEG op dat formaat.

Nu ben ik dus opzoek naar een winkel die dat 'terwijl-uw-wacht' doet. Het lijkt wel niet te vinden...of ik zoek verkeerd. Ik heb 2 copyshops gebeld maar die vergroten alleen bestaande foto's.

Iemand nog een tip???? Regio is NH beter nog...westfriesland

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:54

André

Analytics dude

Dan moet je geen copyshop opbellen maar een drukker. Een goede drukker kan het zo voor je doen, vooral de grotere drukkerijen hebben er wel de juiste apparatuur voor.

* André laat bijna dagelijks dit soort dingen doen :)

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:01

Rudedadude

Maybe we were born to run

Gouden gids -> bedrijf --> website ---> kijken of ze het aanbieden?

Volgens mij zit er bij mij in Rotterdam 3 straten verderop een copyshop die tot A0 kan afdrukken met inktjet kwaliteit. Maar dat is dan nog geen 'echte' fotokwaliteit, maar heb jij dat nodig voor die poster?

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

is dat niet ontzettend duur bij een drukkerij?

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

MantaMania schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:05:
is dat niet ontzettend duur bij een drukkerij?
Als je het laat drukken wel, maar meestal kunnen ze daar ook wel printen hoor :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:52

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Doet Multicopy dat niet?

Signatures zijn voor boomers.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:30

Zoefff

❤ 

Ik heb laatst een uitnodiging op full color vanuit PSD laten drukken, dus neem aan dat ze ook wel foto's vanuit een PSD kunnen drukken / printen :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Zoefff schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:31:
[...]

Ik heb laatst een uitnodiging op full color vanuit PSD laten drukken, dus neem aan dat ze ook wel foto's vanuit een PSD kunnen drukken / printen :)
de meeste reproservices kunnen dit gewoon hoor
kijk gewoon even in de telefoongids en laat je niet afschrikken door 'drukkers' :)

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

De meeste printshops gaan niet groter dan A3 formaat, dat printen ze dan met een laserjet.. Niet echt wat je wilt met een foto.

Bij Capi Lux fotovak kun je het perfect doen, erg goede kwaliteit, wel prijzig.. Ook kun je een telefoontje wagen aan Van Straaten BV (www.vanstraaten.com), die kunnen alles printen, op elk formaat of materiaal.. Weet alleen niet of zij ook aan particulieren leveren, betwijfel het..
Pagina: 1