Type Cursus Davilex onder XP

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Levi Strauss
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Mijn Opa heeft sinds kort op de computer Windows XP Media Center, waarvoor hij 98SE had. Maar nu doet zijn typ cursus van Davilex het niet meer, ik heb hem proberen te helpen maar mij wil het niet helemaal lukken omdat die Compatiblity modus ook geen oplossing geeft. 8)7

Weet iemand wel een oplossing of kan ik beter aanraden om een ander programma te vinden.

Verwijderd

Hier doet de Davilex typecursus die bij Compaq K6-2 333MHz PC's werd bijgeleverd het onder Windows XP met de compatibiliteitssettings op Windows 95.

Je kunt overigens ook gerust een multiboot maken, indien hij nog veel meer oude software heeft die je niet werkend krijgt onder XP. Kwestie van een aparte partitie en de XP bootloader gebruiken :)

• Levi Strauss
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
hmm, nee maar dat heeft hij niet, en die onder 95 werkt hier ook niet. Hij heeft een herseninfarct gehad 2 keer. En zijn spraak gedeelte is aangetast. Dus typen en spraak oefeningen zijn best belangrijk. Dus misschien dat dan iemand nog een andere goede typ cursus weet? Die goed bevallen is.. als er niet echt een oplossing voor dit is. ;(