Toon posts:

hl2 coupen en originele dvd...

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Ik kan goedkoop een hl2 coupon kopen en een copy krijgen van een originele hl2 dvd. Weet iemand of het mogelijk is als je zo'n dvd hebt om die originele code van de coupon te gebruiken?

Alvast bedankt voor de info....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
waarom zou je een copy krijgen?

Dit is even gissen, maar is het zo dat je een dvd gedownload hebt van hl2 en heb je een officiele code en wil je vragen of dit werkt?

[ Voor 69% gewijzigd door andreict op 28-01-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 20:25
koop gewoon het origineel en je bent klaar..

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
volgens mij kan je helemaal geen goede copy maken van de hl2 dvd, ik heb het geprobeerd maar tis me niet gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:41
Is dit niet het verkeerde subforum??? Spielerij - Problemen & Vragen moet je zitte volges mij hoor. En antwoord geven, nee liever niet, formuleer eerst je vraag ff iets duidelijker en leg uit wat je wel en niet hebt, en nie liegen he :P !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yeps ik heb een copy van de dvd gemaakt en is mij wel gelukt dus de dvd is zegmaar origineel kan ik dan die code van de coupon gebruiken voor die dvd.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coupon reggen en HL2 downen. DVD heb je helemaal niet nodig. Hooguit om je downloaded files te back-uppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vermoed dat je dit heel makkelijk zelf kan vinden. De voorwaarden en mogelijkheden met de coupon staan duidelijk uitgelegd op oa. de ATi site.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.