Toon posts:

prijzen PB G4 na komst PB G5?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Iemand enig idee wat er gaat gebeuren met de prijzen van (2ehands) PowerBook G4's als de G5 er is? Wil graag een PowerBook, maar misschien kan iemand mij uit ervaring vertellen wat de prijzen van oudere generaties doen als de opvolger er is.

Thanks.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Ik zal mijn glazen bol er even bij pakken, momentje ;)

Serieus: Hier valt alleen maar over te speculeren. Over het algemeen zijn macs vrij prijsvast, maar je moet natuurlijk niet denken dat je een ouder model nog verkocht krijgt voor de prijs waarvoor men dan een nieuw model kan kopen :)

Je zou, om een beter beeld te krijgen, eens rond kunnen kijken op sites als www.tweedehandsmac.nl wat daar nu nog voor "oude" powerbooks gevraagd wordt. Een echte CPU architectuur upgrade is er voor powermacs al tijden niet meer geweest, dus daarover speculeren is echt koffiedik kijken.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
* Zwerver kijkt naar dawuss zijn reactie.... schud zijn hoofd....

Beetje het gras voor mijn voeten wegmaaien he?

TS, het heeft weinig zin om daarover te speculeren, daarnaast willen we het aantal speculatie-topics hier in APL een beetje binnen de perken houden. Tenzij je met bronnen kan komen die een speculatie/roddel topic verantwoorden willen we dat gewoon niet hebben hier.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Dit topic is gesloten.