Ik schreef dit:
Hallo,
Ik heb een image gemaakt van mijn C schijf die ik gedeeld had in eentje van 10 gig (C dus) en een van 30 gig ( D dus).
Nu heb ik er een tweede harde schijf bij gezet en daarop de image geplaatst.
Nu start ik voortaan op van de nieuwe schij die 80 gig is.
Maar in de verkenner is die ook maar 10 gig.
Raar maar waar.
Maar kijk ik bij mijn computer-beheer-schijfbeheer dan geeft ie bovenaan dat de c 10 gig is en in het vak met de harde schijven dat c 76 gig is.
Wie kan me helpen dat het er weer uitziet zoals het hoort en ook die 80 gig te gebruiken is?
Vast bedankt !!!
Ik kreeg als antwoord: Topic gesloten want het was simpel die 66 gig kan je zelf nog indelen.
Maar zo simpel is het niet:
In schijfbeheer is er GEEN 66 gig die NIET is toegewezen. !!!!
Hij ziet die 80 gig schijf nu als 10 gig en ik kan nergens vinden waar die 66 gig is, dus ook niet bij niet toegewezen schijf.
Hoe kan ik dit dus oplossen dan hij hem weer als 80 gig ziet !!!!
Hallo,
Ik heb een image gemaakt van mijn C schijf die ik gedeeld had in eentje van 10 gig (C dus) en een van 30 gig ( D dus).
Nu heb ik er een tweede harde schijf bij gezet en daarop de image geplaatst.
Nu start ik voortaan op van de nieuwe schij die 80 gig is.
Maar in de verkenner is die ook maar 10 gig.
Raar maar waar.
Maar kijk ik bij mijn computer-beheer-schijfbeheer dan geeft ie bovenaan dat de c 10 gig is en in het vak met de harde schijven dat c 76 gig is.
Wie kan me helpen dat het er weer uitziet zoals het hoort en ook die 80 gig te gebruiken is?
Vast bedankt !!!
Ik kreeg als antwoord: Topic gesloten want het was simpel die 66 gig kan je zelf nog indelen.
Maar zo simpel is het niet:
In schijfbeheer is er GEEN 66 gig die NIET is toegewezen. !!!!
Hij ziet die 80 gig schijf nu als 10 gig en ik kan nergens vinden waar die 66 gig is, dus ook niet bij niet toegewezen schijf.
Hoe kan ik dit dus oplossen dan hij hem weer als 80 gig ziet !!!!