Waar is de GoT tracer naar toe gegaan?! Deze is spontaan verdwenen! Zijn er meer mensen met dit proleem?
Nou je het zegt ja
, zowel in IE6 als FF1 als Opera is het weg, Windows XP SP1 over een planet 2.2mbit ADSL lijn.
Dat ding op de frontpage, onder het kopje reacties stond een vakje waar de GoT tracker in stond.
[ Voor 49% gewijzigd door AtleX op 28-01-2005 09:44 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Links onder op de de Frontpage. Heb je een GoT tracer of hoe je het ook wil noemen met de laatste post op GoT. En deze is weg
Hij lijkt af en toe weg te vallen inderdaad, viel mij net ook al op maar even later deed hij het weer.
Mm, ik heb hem nog steeds niet weer.
Hopelijk is het iets tijdelijks want het is wel altijd makelijk om ff het lijstje met active topics door te bladeren.
Hopelijk is het iets tijdelijks want het is wel altijd makelijk om ff het lijstje met active topics door te bladeren.
Don't worry people, i`m a professional idiot
Ik heb hem inderdaad er ook niet meer tussen staan, kan gevolg zijn van wat er gebeurde in de nacht. Misschien een route die niet lekker werkt
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Volgens mij werken een aantal scripts niet meer, want de statistieken werken ook niet.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()