Ik wil graag wifi "aanleggen" in een groot huis met 4 verdiepingen. Overal in het huis moet het signaal goed te ontvangen zijn. Ik wil graag 3 verschillende verdiepingen, ieder met zijn eigen netwerk van het wifi gebruik laten maken voor zowel de overgifte van data in de drie netwerken als voor het internet.
Ik wil graag een vigor 2900 router gebruiken na binnenkomst van internetsignaal omdat ik die van buiten ken. Ik dacht zelf om er vervolgens een senao access point op aan te sluiten en dan een utp kabel van boven naar beneden laten leggen zodat ik er op elke etage een senao accesspoint tussenzit en dan weer door naar de volgende etage. Maar of dat zo ook gaat werken weet ik niet zeker!?
Zit ik op ht goede spoor of moet dit anders?!
Ik wil graag een vigor 2900 router gebruiken na binnenkomst van internetsignaal omdat ik die van buiten ken. Ik dacht zelf om er vervolgens een senao access point op aan te sluiten en dan een utp kabel van boven naar beneden laten leggen zodat ik er op elke etage een senao accesspoint tussenzit en dan weer door naar de volgende etage. Maar of dat zo ook gaat werken weet ik niet zeker!?
Zit ik op ht goede spoor of moet dit anders?!
altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)