Ik print thuis veel covers voor dvdhoesjes. En mn Epson c62 is zo juist overleden. Liep vast in papier en de printer deed erg zn best toch door te printen, afijn.
Mijn eisen zijn:
- goeie kwaliteit afdruk,
- Goed navulbaar ( welke inkt kan je het beste gebruiken? )
- Minder als €201,- moet het kosten.
Nu heb ik al gekeken naar de:
- Canon PIXMA iP5000
- HP Business Inkjet 1200D
- Epson R300
Alleen ik weet niet goed wat ik moet pakken. Omdat ik zoveel print moet er vooral gekeken worden, hoe je een vel papier, totaal beprint, zo goedkoop mogelijk print.
Ik heb al gekeken op de Wecare site, maar alle printers worden nauwelijks ondersteund.
Is zelf inkt in de cardridges spuiten een oplossing voor mij?
Rede waarom ik 200 euro wil besteden is omdat ik een printer wil kopen die gewoon goed met inkt om kan gaan. Vereiste is ook dat ik het goed moet kunnen navullen. Anders kan de printer nog zo goed zijn, als navullen te duur is, word het een dure grap.
Ik print (nog) geen foto's ermee, wel covers, die hoeven niet zo gruwelijk scherp helder en diep van kleur te zijn.
Help me out
Mijn eisen zijn:
- goeie kwaliteit afdruk,
- Goed navulbaar ( welke inkt kan je het beste gebruiken? )
- Minder als €201,- moet het kosten.
Nu heb ik al gekeken naar de:
- Canon PIXMA iP5000
- HP Business Inkjet 1200D
- Epson R300
Alleen ik weet niet goed wat ik moet pakken. Omdat ik zoveel print moet er vooral gekeken worden, hoe je een vel papier, totaal beprint, zo goedkoop mogelijk print.
Ik heb al gekeken op de Wecare site, maar alle printers worden nauwelijks ondersteund.
Is zelf inkt in de cardridges spuiten een oplossing voor mij?
Rede waarom ik 200 euro wil besteden is omdat ik een printer wil kopen die gewoon goed met inkt om kan gaan. Vereiste is ook dat ik het goed moet kunnen navullen. Anders kan de printer nog zo goed zijn, als navullen te duur is, word het een dure grap.
Ik print (nog) geen foto's ermee, wel covers, die hoeven niet zo gruwelijk scherp helder en diep van kleur te zijn.
Help me out
w00t