"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Iemand moet toch iets weten hierover?
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Volgens mij kan dat niet, tenminste niet dat ik weet. Het heeft dat te maken met het feit dat hardware direct aangesproken moet worden (bij printen is dat namelijk niet zo).
Verwijderd
Als je PcAnywhere installeert kun je de andere pc via het netwerk bedienen, dus ook scannen..... je kunt ook vnc gebruiken, is gratis...
ik zou dit ook wel willen weten. En pcanywhere is geen oplossing, want dan doe je alles nog op de pc waar de scanner op zit. Kan ik net zo goed mijn stoel een halve meter verrijden en gewoon achter die andere pc gaan zitten.
Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.
PCAnywhere is blijkbaar de enige oplossing.
Heb op ander forum ook geplaatst maar de amerikaantjes konden ook niks bedenken.
Heb op ander forum ook geplaatst maar de amerikaantjes konden ook niks bedenken.
Verwijderd
lekker nuttig, je zal toch ook je lameass moeten verplaatsen om het plaatje onder die scanner te prutsen... waarom dan niet effe blijven zitten en de boel op die bak inscannen......
Daar zeg je me wat, heeft dus eigenlijk geen zin, dus moet je wel. Het enige wat handig eraan zou zijn als iemand anders al die PC gebruikt en niet weg wil/kan (vanwege CS of zo)
Pagina: 1