Scannen via het netwerk?

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-08 08:08
Is het mogelijk om met een Win98 netwerk te scannen via een andere PC?
Het betreft een USB scanner.
Printen is makkelijk omdat die funtie standaaty ingebakken zit in windows.
Zo niet, kan het dan dmv een server met Linux/NT/Unix?

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• DarkHelmet
Iemand moet toch iets weten hierover?

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• Ralph
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-07-2019
Volgens mij kan dat niet, tenminste niet dat ik weet. Het heeft dat te maken met het feit dat hardware direct aangesproken moet worden (bij printen is dat namelijk niet zo).

Verwijderd

Als je PcAnywhere installeert kun je de andere pc via het netwerk bedienen, dus ook scannen..... je kunt ook vnc gebruiken, is gratis...

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

ik zou dit ook wel willen weten. En pcanywhere is geen oplossing, want dan doe je alles nog op de pc waar de scanner op zit. Kan ik net zo goed mijn stoel een halve meter verrijden en gewoon achter die andere pc gaan zitten.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

• DarkHelmet
PCAnywhere is blijkbaar de enige oplossing.
Heb op ander forum ook geplaatst maar de amerikaantjes konden ook niks bedenken.

Verwijderd

lekker nuttig, je zal toch ook je lameass moeten verplaatsen om het plaatje onder die scanner te prutsen... waarom dan niet effe blijven zitten en de boel op die bak inscannen......

• DarkHelmet
Daar zeg je me wat, heeft dus eigenlijk geen zin, dus moet je wel. Het enige wat handig eraan zou zijn als iemand anders al die PC gebruikt en niet weg wil/kan (vanwege CS of zo)

Pagina: 1