Ik heb een ipaq 3900 en ik wil er mee op het internet, mijn vraag is hoe ik dat moet doen wat moet ik er bij kopen?? Kan dat via me mobiele telefoon met infrarood?
Wat heb je allemaal al uitgezocht? Zelf gezocht met Google ed?Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:47:
Ik heb een ipaq 3900 en ik wil er mee op het internet, mijn vraag is hoe ik dat moet doen wat moet ik er bij kopen?? Kan dat via me mobiele telefoon met infrarood?
Het is niet de bedoeling dat je hier je shit neerdump en dat wij het gaan oplossen.
Ik heb een ipaq 3970 (met bluetooth) en als ik via bluetooth active sync, kun je via active sync op internet.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:47:
If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.
Ik heb een telefoon en ik wil ermee bellen, hoe moet dat ?Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:47:
Gebruik eerst eens google en als je zo ver bent dat je ongeveer weet wat je moet doen en je komt er dan niet uit kom dan eens terug
-
Inderdaad, het is niet de bedoeling dat je zomaar vragen hier neerzet, waaruit blijkt dat je helemaal niks zelf hebt gezocht en geprobeerd.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.
![]()