[Outlook 2003] één hotmail adres wel andere niet/moeizaam

Pagina: 1
Acties:

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Met outlook 2003 synchroniseer ik ook twee hotmail- accounts.
De ene geeft geen enkel probleem, maar zodra ik de andere toevoeg loopt het vast en na een paar minuten "schakelt" hij hotmail uit. en werkt de andere accounts (pop3) weer

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

P.s. via hotmail.com werkt de account natuurlijk wel. 8)

www.casarodriguillo.com

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hoi tomleeuw,

Hier op Got doen we altijd voor we een topic openen wat speurwerk. Wat heb je al gevonden met de GoT search op bijvoorbeeld hotmail synchronisatie of misschien met de foutcodes die je krijgt wanneer dit zich abrupt afbreekt.

Heb je wellicht SP1 en de laatste updates al geinstalleerd? Soms wil dat ook wel eens problemen verhelpen.

Als dit gebeurt, crached outlook dan volledig of heb je dan een moment waarop dit bevriest?

k verplaats ook even je topic van Windows Operating Systems naar Software Algemeen. Outlook is namelijk geen OS, maar een stuk software wat binnen een Microsoft of Macintosh OS draait. Dat zien we daar liever :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
tomleeuw schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:10:
Met outlook 2003 synchroniseer ik ook twee hotmail- accounts.
De ene geeft geen enkel probleem, maar zodra ik de andere toevoeg loopt het vast en na een paar minuten "schakelt" hij hotmail uit. en werkt de andere accounts (pop3) weer

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

P.s. via hotmail.com werkt de account natuurlijk wel. 8)
Heb je allebij de e-mailadressen op het zelfde moment gemaakt? Oude adressen werken gloof ik wel met outlook express/microsoft outlook, maar nieuwere niet. Mijn adres werkt namelijk wel in outlook express, maar dat van m'n broertje en zusje niet. Dat heb ik ook ergens anders wel eens gehoord. Dan is er dus niets aan te doen. Misschien kan je een ander (betaald) hotmailadres nemen. Als het niet op 2 verschillende tijdstippen is gemaakt weet ik het ook niet.

P.s. met oude bedoel ik ongeveer 2 jaar.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Verwijderd

Ik neem aan dat je met synchroniseren gewoon het 'binnenhalen' van mail bedoelt...

Ik heb dit ook, zowel met Outlook 2002 als 2003. De enige manier om dit probleem te omzeilen vond ik in het handmatig, 1 voor 1 binnenhalen van mail per account. Het lijkt alsof Outlook problemen ondervindt met het loskoppelen van de eerste, aangesproken account alvorens hij de 2e benadert. Hoe dit te omzeilen is, met een simpele time-out tussen de twee lijkt het overigens (handmatig) gedaan te zijn, is mij nog immer een raadsel...

Hier moet een trucje voor zijn, ik voel het gewoon... Als je nog POP3-accounts hebt kun je proberen een volgorde van binnenhalen op te stellen die bijvoorbeeld eerst een Hotmail-account aanspreekt, dan je POP3 en dan nog eens een Hotmail-account. Werkt dit? Ik heb zelf geen POP3 om te testen.

• Pinin

Pinin

Topicstarter
sanfranjake schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 22:49:
Hoi tomleeuw,

Hier op Got doen we altijd voor we een topic openen wat speurwerk. Wat heb je al gevonden met de GoT search op bijvoorbeeld hotmail synchronisatie of misschien met de foutcodes die je krijgt wanneer dit zich abrupt afbreekt.
Ja gezocht en gelezen, dat er ook nog iemand is met hetzelfde probleem, zonder een oplossing. :'(

Bedankt de tips, ik ga wat uitproberen, zoals volgorde. Vroegah werkte het wel, en met vroeger bedoel ik een maandje geleden voor een verse install.

[ Voor 15% gewijzigd door Pinin op 28-01-2005 22:06 ]

www.casarodriguillo.com

• Pinin

Pinin

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 02:04:

Hier moet een trucje voor zijn, ik voel het gewoon... Als je nog POP3-accounts hebt kun je proberen een volgorde van binnenhalen op te stellen die bijvoorbeeld eerst een Hotmail-account aanspreekt, dan je POP3 en dan nog eens een Hotmail-account. Werkt dit?
Dit lijkt goed te werken (tot nu toe) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Bedankt

www.casarodriguillo.com

Pagina: 1