[98] kan wel hostnaam pingen maar internet werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

• davhor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-12-2025

davhor

www.fon.com

Topicstarter
Een bekende van mij heeft zijn oude computer opgeschoond door het lukraak verwijderen van bestanden op zijn computer.

Dit is inmiddels de 2de avond dat ik bezig ben, heb heel Google / newsgroups en tweakers afgestruind, maar nog steeds geen oplossing gevonden.

Het betreft een Windows 98 installatie met IE6.0 die zijn IP adres e.d. van de router krijgt. Dit gaat ook gewoon naar behoren. In dos modus kan ik gewoon tweakers.net pingen zonder problemen. Maar als ik Internet Explorer start en een website probeer te openen krijg ik de standaard "deze pagina kan niet worden weergegeven" melding.

Internet Explorer heb ik opnieuw geinstalleerd. Ook werkt Firefox niet meer. Instellingen in beide programma's voor de verbinding staan wel goed.

Heeft iemand een hint in welke hoek ik het kan zoeken?

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Verwijderd

ik zeg opnieuw installeren

heb je wel netwerk mogelijkheden verder zodat je wel de bestanden die hij wil houden kan opslaan op een andere computer?

Verwijderd

Je kunt ook even de winsock software overnieuw installeren werkt 80% van de tijd goed...

Even zoeken naar de handleiding.

[edit]
Eerste hint :) [rml]deLeRixX in "[ XP] NIC of software probleem?"[/rml]

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 21:26 ]

• davhor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-12-2025

davhor

www.fon.com

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:24:
Je kunt ook even de winsock software overnieuw installeren werkt 80% van de tijd goed...

Even zoeken naar de handleiding.

[edit]
Eerste hint :) [rml]deLeRixX in "[ XP] NIC of software probleem?"[/rml]
Een meesterlijke hint!!!! Het werkt uitstekend!

FON - WiFi for Everyone | Flickr