MSI Buetooth dongle probleem

Pagina: 1
Acties:

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-02 17:04
Ik heb een MSI Bluetooth dongle geinstalleerd (100m versie) en uiteraard ook de drivers van CD.
Ik krijg nu 2 icoontjes in de tray, een BT icoon , dat op dubbelklikken opent naar My Bleutooth Places, waarin ik weer allerlei opties kan instellen.
Het 2e icoontje is een LAN icoon met rood kruisje, "Bluetooth Network: een van de netwerkkabels is niet aangesloten".

Ik heb de BT dongle kunnen pairen met mijn Palm Tungsten T3, en hotsync lukt ook, maar internetten via de pc niet. Heb al allerlei tips van Palmclub forum gevolgd, maar daar staat niets over het niet lukken van BT netwerk op de pc, en ik neem aan dat daar juist het probleem zit.

Ik denk dat het iets in Windows XP Professional SP2 is, want een Conceptronics USB BT dongle kreeg ik al helemaal niet geinstalleerd (geen BT device connected).

Wie weet raad?

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Verwijderd

misschien dat ik blaat, maar moet dat internet delen met andere pc's niet aan ofzo

Verwijderd

Volgens mij verwijnt dat kruisje (en wordt vervangen door een normaal "netwerk beschikbaar"-icoon) als je daadwerkelijk een LAN verbinding met een andere pc via Bluetooth tot stand brengt.
Ook mijn Ipaq wordt niet als volwaardig LAN-partner gezien. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 20:45 . Reden: typo ]