Connecten naar andere nieuwsgroep servers

Pagina: 1
Acties:

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 07:50

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Ik wil graag met mijn XS4all account connecten naar de newsgroep servers van Tiscali en van @home.
Helaas is het me nog niet gelukt. Misschien dat ze checken op IP of hostname en me dan niet toelaten.
Is er een mogelijkheid dat dit wel kan? En zo ja, wat zijn de instellingen?
Ik heb het over de servers:
testnews.home.nl
omega.tiscali.nl

PS ik heb het hele internet incl. GoT al afgezocht.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:37
AMD schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:20:
Ik wil graag met mijn XS4all account connecten naar de newsgroep servers van Tiscali en van @home.
Helaas is het me nog niet gelukt. Misschien dat ze checken op IP of hostname en me dan niet toelaten.
Is er een mogelijkheid dat dit wel kan? En zo ja, wat zijn de instellingen?
Ik heb het over de servers:
testnews.home.nl
omega.tiscali.nl

PS ik heb het hele internet incl. GoT al afgezocht.
Dan heb je slecht gezocht: bijna geen enkele provider laat unauthenticated NNTP access toe.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-02 15:29

markvt

Peppi Cola

die van @home gaat je nooit toelaten zolang je niet in onze range zit, en das maar goed ook :)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 07:50

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
okidokie, vandaar dat ik het niet kon vinden :-)

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Nou ja, niet allemaal.. bij newsbin.cistron.nl kun je met je juiste username en password gewoon ongelimiteerd leechen, ook vanaf bijv het @home netwerk.. Dusseh, verschilt per provider..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!