KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..
Check je hosts-bestand (C:\windows\system32\drivers\etc\hosts oid) anders eens?
United we stand, and divided we fall
ik heb Ad-aware gedraaid en die heeft 3 'critical objects' gevonden en verwijderdblizt schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:21:
Spyware, virus? (Lees [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] maar even door misschien).
Check je hosts-bestand (C:\windows\system32\drivers\etc\hosts oid) anders eens?
Ik heb een virusscanner gedraaid (McAfee volgens mij) maar die vond niks
ik heb een host bestand gevonden: HOSTS.SAM in C:\WINDOWS. Hierin staan niet echt boeiende dingen, behalve een localhost met een soort van nummer ervoor..
EDIT: maar het probleem bestaat dus nog steeds..
[ Voor 6% gewijzigd door Gemineye op 28-01-2005 14:38 ]
KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..
Lukt het dan niet, moet je eens een HijackThis scan doen, vervolgens kun je hier ( http://www.hijackthis.de/index.php?langselect=english ) je log in plakken, en hij laat gedetailleerd zien wat er fout ZOU KUNNEN zitten. Bedenk wel dat je dit op eigen risico doet!
is spybot net zoiets als adaware?proller schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 14:41:
Ook al eens SpyBot SD geprobeerd? Want die haalt er ook veel uit. Probeer ook eens te pingen naar de sites die niet werken.
Lukt het dan niet, moet je eens een HijackThis scan doen, vervolgens kun je hier ( http://www.hijackthis.de/index.php?langselect=english ) je log in plakken, en hij laat gedetailleerd zien wat er fout ZOU KUNNEN zitten. Bedenk wel dat je dit op eigen risico doet!
wat houdt een hijackthis scan in dan?
De .sam extensie duidt aan dat het een sample hosts file is.Gemineye schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 14:37:
[...]
ik heb Ad-aware gedraaid en die heeft 3 'critical objects' gevonden en verwijderd
Ik heb een virusscanner gedraaid (McAfee volgens mij) maar die vond niks
ik heb een host bestand gevonden: HOSTS.SAM in C:\WINDOWS. Hierin staan niet echt boeiende dingen, behalve een localhost met een soort van nummer ervoor..
EDIT: maar het probleem bestaat dus nog steeds..
Spybot is idd iets zoals Ad-Aware.Gemineye schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 15:36:
[...]
is spybot net zoiets als adaware?
wat houdt een hijackthis scan in dan?
Signature
ik heb hijackthis gedownload, vanavond eens proberen!!
danku allen
Die loslopende kat - houd 'm lekker binnen (de tuin)
En bij de lijst van geinstalleerde software naar IE gaan, dubbel aanklikken en de optie herstellen kiezen. Wil ook wel eens helpen.
Of Firefox proberen, kijken of die werkt.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)