Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] achtergrondkleur spoilertag als pref kunnen instellen

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 22:48
Er wordt op dit moment veel gediscussieerd over het gebruiken van de spoilertag. En ik zie het zo gebeuren dat het gebruik hiervan verplicht gesteld gaat worden. Ik ben zelf niet zo'n mietje die helemaal niets van een film/serie van te voren wil weten, dus ik wil graag zo'n topic zonder lelijke zwarte balken kunnen lezen.

Is het mogelijk om de kleur van de spoilertags in de prefs te kunnen instellen? Op die manier kan iemand als ik gewoon paars (jaja, ik gebruik de Classic GoT skin :P )als kleur instellen en vallen me de spoilertags niet op.

De watjes die geen spoilers willen lezen kunnen dan wel hun zwarte balken houden en dan zijn zij ook weer blij :)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dan heb je alsnog lege plekken enzo

't Lijkt mij logischer om de spoiler "inklapbaar" te maken, waarbij hij uitgeklapt kan worden door op "spoiler" te klikken.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Osiris schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:19:

't Lijkt mij logischer om de spoiler "inklapbaar" te maken, waarbij hij uitgeklapt kan worden door op "spoiler" te klikken.
code:
1
Dus je bedoelt zoiets, maar dan met een spoiler, in plaats van op http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/admin_open.gif te klikken om alles op 1 regel zonder schuifbalk te zetten de spoiler zichtbaar maken de 'spoiler' open gooien, en dan in de prefs 'spoilertag: open' in kunnen stellen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 22:48
Osiris schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:19:
Nee.
Spoilerblokken zijn nu zwart, omdat dat de kleur van de tekst is. Zodra je zèlf je kleur kan kiezen, kan je dus iets anders dan zwart kiezen en dus de tekst lezen :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
.spoiler, div.content div.spoiler a, div.content div.message-quote-div div.spoiler a,
div.content div.spoiler a:hover, div.content div.message-quote-div div.spoiler a:hover {
    background-color: #000;
    color: #000;
    padding: 2px;

Dit is de code in de css om de spoilertag te maken, door er #FFFFFF van te maken, wordt het blok wit, etc.
in http://gathering.tweakers...ates/got/css/got_193c.css , de oude, lelijke template staat trouwens ook een .spoiler, als je deze overwrite kun je er zelf inzetten wat je wilt.
M.a.w. : Dit is mogelijk, en je weet nu ook hoe :P
(eventuee kun je trouwens ook de grootte van de fonts aangeven, zodat grote spoilertags ook verdwijnen ;)
Succes :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.