Toon posts:

Alletwee de cd roms werken niet meer door easy cd creator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Op de pc van mijn baas heb ik een fout gemaakt. Ik heb easy cd creator 4 geinstalleerd omdat hij iets moest branden. Dit ging niet goed en daarna stopte alletwee zijn cd roms er mee. Ik heb al geprobeerd om een goede driver te vinden maar dat werkt dus niet. Iemand toevallig bekent met het probleem? Zat er zelf aan te denken om de kast open te schroeven en cd rom opnieuw aan te sluiten maar weet niet of dit helpt.

Hoop dat jullie kunnen helpen.

Gr. Patrick

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Installeer de atapi drivers eens opnieuw, dat kan weleens de oorzaak zijn.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-01 15:40
Easy CD creator 4 op Windows XP toevallig? (Zelfs 5 is niet volledig XP compatible.) Ik zou ' t deïnstalleren en kijken in je apparaatbeheer of er ergens een uitroepteken staat. Verwijderen en herstarten. Succes.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Verwijderd

Topicstarter
Welke atapi driver moet ik hebben? Het werkt namelijk niet als ik bij apparaatbeheer de cd roms verwijder en dan opnieuw opstart.. Hij vind dan wel de drives maar er staat nog steeds zon geel vervelend uitroepteken bij.

Wat nu?

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:26

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Schop dat programma van je pc af en zet Nero 6.6 erop. Ben je in één keer van al het gezeik af!

Verwijderd

Topicstarter
Programma was ook al lang verwijdert. Dat was ik vergeten te melden. Maar het probleem is inmiddels opgelost. Heb binnen regedit twee regs verwijdert en toen pc opnieuw opgestart en dat werkte.

Toch bedankt
Pagina: 1