Toon posts:

Probleem met netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort vee problemen met mijn netwerk. Ik heb een router van E-tech en in mijn pc heb ik een Amit 802.11 g lan card zitten. het probleem is dat constant het bereik van mijn kaart uitvalt. k heb namelijk ook en laptop met draadloze netwerkkaart en hier heb k nergens problemen mee, vandaar dat ik denk dat het aan mijn kaart in mijn pc ligt. Weet iemand hoe k dit kan verhelpen? Misschien door bepaalde instellingen ofzo??

greetz willem

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Bij voorkeursnetwerken je eigen wireless netwerk op de bovenste positie zetten

Hebben de buren ook sinds kort wireless netwerkje toevallig ?

[ Voor 9% gewijzigd door ETM op 27-01-2005 19:29 ]

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Verwijderd

Topicstarter
En hoe en waar doe ik dat?

Niet dat ik weet.

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Heb je Windows XP en SP2 en gebruik je de Windows Wireless Zero Configuration service? Zo ja: dubbelklik op het computertje rechtsonderin, je krijgt nu een scherm met je signaalsterkte e.d. Klik op Draadloze netwerken, je krijgt nu de lijst met Beschikbare draadloze netwerken. Klik links op De volgorde van voorkeursnetwerken. Klik nu bij Voorkeursnetwerken op je wireless netwerk en klik dan net zolang op Omhoog totdat je eigen wifinetwerk bovenaan de lijst staat.

Verwijderd

Topicstarter
Dit heb ik allemaal gedaan maar dat laatste kan k nie vinden k kan geen voorkeursnet werk kiezen :?

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Download is netstumbler en kijk dan is wat je signaal is.

Self reflection is the school of wisdom

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nettumbler gedownload, maar wat betekent t allemaal? krijg het volgende te zien.
Chan: 6
Speed: 11 mbps
vendor: airvast
Type AP
SNR 19
Signal -77
Noise -100
SNR+ 23

Verwijderd

Zijn er in de afgelopen tijd objecten tussen het accesspoint en je pc geplaatst? Probeer anders je pc zo dicht mogelijk bij het AP te zetten.

Edit: enne welkom op GoT :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 17:20 ]

Pagina: 1