ik heb sinds kort mijn bluetooth aan de praat dankzij de 500 topics doorlezen hierzoots.
maar nu zit ik met een probleem.
ik heb mijn bluetooth usb dongle (canyon) op een usb verlengkabel aangesloten van 3 meter lang omwat verder bereik te krijgen. (hiervoor zat hij direct op mijn pc en deed hij het prima)
als ik nu via de standaard sp2 bluetooth manager naar mijn apparaat zoek zeg hij dat mijn bluetooth radio niet verbonden is of dat mijn telefoon geen bluetooth aan heeft staan (staat trouwens wel aan)
als ik met mijn telefoon mijn computer wil vinden vind hij hem wel maar kan ik hem niet "pairen"
dan zegt mijn telefoon dat de connectie mislukt is
mijn setup is
server:
xp servicepack 2
amd sempron 3000+
512 mb-ram
veel giegjes aan ruimte
telefoon:
windows mobile 2003 CE
sdkaart van 256mb
intern geheugen van 32 mb
model orange spv E-200
bluetooth en infrarood
maar nu zit ik met een probleem.
ik heb mijn bluetooth usb dongle (canyon) op een usb verlengkabel aangesloten van 3 meter lang omwat verder bereik te krijgen. (hiervoor zat hij direct op mijn pc en deed hij het prima)
als ik nu via de standaard sp2 bluetooth manager naar mijn apparaat zoek zeg hij dat mijn bluetooth radio niet verbonden is of dat mijn telefoon geen bluetooth aan heeft staan (staat trouwens wel aan)
als ik met mijn telefoon mijn computer wil vinden vind hij hem wel maar kan ik hem niet "pairen"
dan zegt mijn telefoon dat de connectie mislukt is
mijn setup is
server:
xp servicepack 2
amd sempron 3000+
512 mb-ram
veel giegjes aan ruimte
telefoon:
windows mobile 2003 CE
sdkaart van 256mb
intern geheugen van 32 mb
model orange spv E-200