Toon posts:

[XP] bluetooth werkt opeens niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds kort mijn bluetooth aan de praat dankzij de 500 topics doorlezen hierzoots.

maar nu zit ik met een probleem.

ik heb mijn bluetooth usb dongle (canyon) op een usb verlengkabel aangesloten van 3 meter lang omwat verder bereik te krijgen. (hiervoor zat hij direct op mijn pc en deed hij het prima)

als ik nu via de standaard sp2 bluetooth manager naar mijn apparaat zoek zeg hij dat mijn bluetooth radio niet verbonden is of dat mijn telefoon geen bluetooth aan heeft staan (staat trouwens wel aan)

als ik met mijn telefoon mijn computer wil vinden vind hij hem wel maar kan ik hem niet "pairen"
dan zegt mijn telefoon dat de connectie mislukt is

mijn setup is
server:
xp servicepack 2
amd sempron 3000+
512 mb-ram
veel giegjes aan ruimte

telefoon:
windows mobile 2003 CE
sdkaart van 256mb
intern geheugen van 32 mb
model orange spv E-200
bluetooth en infrarood

Verwijderd

Topicstarter
owke ik ben al een stukje verder

ik heb alle drivers weggegooid en opnieuw met de ms drivers mijn bluetooth dongle geinstalled
nou kan ik een connectie krijgen maar heb ik alleen een uitgaande com poort naar mijn telefoon toe maar geen binnekomende com poort vanaf mijn telefoon naar mijn pc dus kan ik geen activesync connectie aanleggen

dus ik heb geprobeert om een com poort aan te make en dat lukt ook wel voor binnekomende connectie's alleen als ik ik die com poort ook instel in activesync komt mijn connectie er nog steeds niet door

ik heb nu dus de com poorten goed staan heb com9 als binnenkomende die staat nu ook bij activesync maar als ik met mijn telefoon wil connecten naar activesync dan krijg ik het volgende bericht "kan geen verbinding maken met pc. Sluit andere proggie's die mogelijk de verbinding gebruiken af en probeer het opnieuw" dus ik heb mijn telefoon ge-reboot en mijn pc maar ik krijg nog steeds hetzelfde bericht

dus weten jullie wat ik fout doe?

all tips are welcome

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 22:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
owke *bump*

ik zit nu met nog een probleem kwam ik net achter elke keer als ik mijn pc reboot zijn al mijn drivers weg van mijn bluetooth dongle en als ze weer geisntalleerd staan dan gaat ie verder met com poorten dus ik krijg telkens als ik reboot eerst com 21 dan com 22 ik zit ondertussen bij com poort 33 voor mijn telefoon en activesync gaat niet zover hoe kan ik dat trugzetten?

Verwijderd

Topicstarter
nog een bump

en een vraagje

waarom repleyed er niemand op dit topic of hebben jullie gewoon geen idee wat ik eraan meot doen

Verwijderd

Heb je bij de bluetoothopties wel aanstaan dat er verbinding gemaakt mag worden?

Verwijderd

Topicstarter
in mijn telefoon heb ik dat aanstaan bij activesync

en in activesync op de pc moet ik een com poort toewijzen

ik kan wle connecten naar mijn pc via bluetooth alleen ik krijg een torenhoge com poort zit ondertussen in de 50 en activesync wil die com poort niet in dat drop-down menu zetten
Pagina: 1