Toon posts:

verdwenen partitie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik d8 ff leuk mn partities te resizen met pq partitionmagic pro 5, looptie vast...met als gevolg dat ik mn partitie van 9,5 gig niet meer op kan, terwijl die er helemaal nix mee te maken had. Dit staat er nu:
|c:-----|-------------------|-d:----|
|1400mb-|-9750mb PqRP--|-1255mb|

het "hokje" van die 9,g gig partitie is lichtgeel van binnen, met een donkerder gele rand erom heen. Wie kan mij helpen??? ik wil mn 6,5 gig mp3 niet kwijt.....login op mn ftpserver voor de gouden tip :-)

Verwijderd

geel is error
ben bang dat je 9.5 een beetje verneukt heb
:(
je kan nog proberen of ie op unhidden wil komen testaan

en de buitenste rand kun je verwijderen
altijd praimarie partitie maken

zal morgen ff verder kijken voor je kan nu ff niet in pq komen andere OS

• Idéfix
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

BeOS wil ze dan nog welles lezen...majaa of je daar nou zo veel aan hebt... :)

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-08 10:03
Lost & Found van hetzelfde bedrijf kan bijna alles maken. Probeer de download versie dan kan je zien wat er gemaakt kan worden. Als het ook echt gemaakt moet worden zal je de hele versie moeten aanschaffen.

Verwijderd

Topicstarter
Dat lost & Found is van Powerquest...zelfde makers...waardoor ik nu dus eigenlijk in de problemen zit :( maar volgens mij gaat het wel werken! weet iemand ergens een crack of serial?? op astalavista.box.sk kan ik um niet vinden. En nee het is niet om illegaal te doen, ik heb gewoon geen tijd om op de shipping te wachten :P