Demon tov Sppedlinq

Pagina: 1
Acties:

• superempie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 21:37
Hoi,

Ik heb eindelijk m'n Chello opgezegd (had ik veel eerder moeten doen, ik weet het) en ben nu aan het orienteren welke ADSl verbinding (2 of 4mbit) ik zal nemen. Ik weet dat Demon een goede naam heeft en dat Speedlinq goedkoper is.
Ik twijfel nog wat tussen deze twee.

Kan iemand met ervaring van beide de volgende vragen voor mij beantwoorden:
- Welke is stabieler, zodat ik niet een dure helpdesk hoef te sponseren.
- Welke is over het algemeen sneller (dl-en, ul-en (servertje), ping tijden voor gamen),
- Wat is de limiet ongeveer van de Fair Use Policy? Heb geen zin om Chello-stijl afgeknepen te worden of een rekening achteraf te krijgen.

Andere adviezen zijn natuurlijk welkom.

Tnx,
Empie

Trust the force Luke, you always hit something

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 14:08
Ik heb op dit moment een demon 1024/512 lijntje, en die is retestabiel, heeft er nog nooit echt uitgelegen. Verder ligt het effe aan of je op bbned of babyxl word aangesloten qua pingtimes. babyxl is over het algemeen wat lager. Ik game hier meestal ping 2X op servers die een beetje snelle connectie hebben. Tussen de 20 en 30 dus, netjes te noemen toch? (ik zit dus via bbned)

Limiet kent demon niet.

Verder weet ik niets van speedlinc dus dat zou ik niet weten, ik kan je alleen mijn ervaringen met demon vertellen en die zijn goed.

[ Voor 3% gewijzigd door spokje op 27-01-2005 17:46 ]

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:10

_Ernst_

Mark It Zero!

Ervaring met speedlinc heb ik niet maar met demon wel:

Sind ik het een maandje of 3 geleden opgelevert heb gekregen nog geen enkel probleem mee gehad. Nog nooit last gehad van dat hij eruit lag, altijd een goede ping (2x in farcry, lager kom ik nooit tegen eigenlijk). De FUP is ook heel ruim, heb nog nooit ergens gelezen dat er iemand op in aangesproken, zelf zit ik op zo'n 100 GB per maand. Snelheden die ik haal zijn ook goed te noemen voor een 2/1 mbit abbo: altijd >200 kb/s down.

* _Ernst_ is dus een zeer tevreden Demon gebruiker :) (zeker nu er binnenkort ook een snelheids verhoging van 100% aan zit te komen, van 2 naar 4 mbit down :))

Demon topic: Ervaringen Demon DSL-Express #15

[ Voor 7% gewijzigd door _Ernst_ op 27-01-2005 17:53 ]

Last.fm

• superempie
Zal een beslissing maken tussen de goede naam en ervaringen met Demon en de prijs van Speedlinq.

In ieder geval bedankt voor de reacties!

• Bep De Bouwer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11-2025
Zelf heb ik gisteren mijn abbo van Speedlinq opgezegd en ben van plan een abbo bij Demon te nemen. Mijn ervaring is dat Speedlinq er vaak uitligt en helpdesk bellen doe je niet zo snel ivm met de kosten. :r
Demon newsservers :9

• lazrambo
  • Laatst online: 27-11-2025
_Ernst_ schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:52:
Ervaring met speedlinc heb ik niet maar met demon wel:

Sind ik het een maandje of 3 geleden opgelevert heb gekregen nog geen enkel probleem mee gehad. Nog nooit last gehad van dat hij eruit lag, altijd een goede ping (2x in farcry, lager kom ik nooit tegen eigenlijk). De FUP is ook heel ruim, heb nog nooit ergens gelezen dat er iemand op in aangesproken, zelf zit ik op zo'n 100 GB per maand. Snelheden die ik haal zijn ook goed te noemen voor een 2/1 mbit abbo: altijd >200 kb/s down.

* _Ernst_ is dus een zeer tevreden Demon gebruiker :) (zeker nu er binnenkort ook een snelheids verhoging van 100% aan zit te komen, van 2 naar 4 mbit down :))

Demon topic: Ervaringen Demon DSL-Express #15
Ik heb effe op de site van Demon gekeken, de 2mbit down/1mbit up abonnement van hun is nou 34.50 euro zonder AANMELDKOSTEN EN ZONDER MODEM KOSTEN :Y)

Op zicht is het best goedkoop geworden maar waar heb jij gelezen dat ze de 2 mbit down naar 4 mbit verhogen en of ze daarna de prijs niet omhoog gaan gooien !!!
Want ik kan nergens lezen dat die 34.50 euro per maand tijdelijk of gewoon voor altijd is (contractsduur)

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Empie2K5 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:00:
Zal een beslissing maken tussen de goede naam en ervaringen met Demon en de prijs van Speedlinq.

In ieder geval bedankt voor de reacties!
Voor de prijs hoef je niet meer naar Speedlinq te gaan. Daar betaal je nu 32,50 p/m voor 2/1 mbit (24,95 voor 1ste 3 maanden). Demon 2/1 is nu 34,50 p/m. Voor die 2 euro extra zou ik zeker voor Demon kiezen.

....en ik ben spuit elf :P

[ Voor 5% gewijzigd door Tweeke op 28-01-2005 10:13 ]

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

• superempie
Ben er ook al uit. Het wordt Demon 2048/1024 op BabyXL. Kan altijd nog upgraden mocht dat nodig zijn.

Redenen:
- goede naam en meer positieve reakties in dit forum (waarom het wiel opnieuw uitvinden?!?)
- grotere mailbox (meer funmail :) )
- geen probleem met eigen servers
- klein prijsverschil

@lazrambo: stond oa. op webwereld van die snelheden en ook in dit forum dacht ik.

• superempie
Aanvraag gedaan en geen intentie om te annuleren ;)

Nogmaals bedankt voor alle rekaties!

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Empie2K5 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:26:
Ben er ook al uit. Het wordt Demon 2048/1024 op BabyXL. Kan altijd nog upgraden mocht dat nodig zijn.
Kiezen voor BabyXL is er niet bij, dat wordt voor je gedaan. Het kan dus net zo goed BBned worden. Uitzondering is er natuurlijk als enkel BabyXL beschikbaar is. :)

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

• superempie
Ik zie het ook wel. Slechter als Chello kan het nooit worden! ;)

• _Ernst_
  • Laatst online: 12:10

_Ernst_

Mark It Zero!

lazrambo schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:09:
[...]
Op zicht is het best goedkoop geworden maar waar heb jij gelezen dat ze de 2 mbit down naar 4 mbit verhogen en of ze daarna de prijs niet omhoog gaan gooien !!!
Want ik kan nergens lezen dat die 34.50 euro per maand tijdelijk of gewoon voor altijd is (contractsduur)
In een mailtje dat ik van demon kreeg :) (en staat ook in het demon topic btw)
Geachte klant,

Bij deze willen we u op de hoogte stellen van het feit dat de snelheid
van uw Demon DSL Express verbinding zal worden verhoogd. Daarbij
blijft uw huidige maandtarief gelden.

Huidige snelheid Nieuwe snelheid Prijs per maand
2048 / 1024 4096 / 1024 EUR 55

De upgrade zal worden uitgevoerd in de maand april van 2005.

Voorwaarde is dat de verhoogde snelheid op uw aansluitlocatie
leverbaar is, hetgeen afhankelijk is van de afstand tot de
telefooncentrale. In die gevallen waar de verhoging niet mogelijk
blijkt, blijft de snelheid van uw verbinding 2048/1024 Kbps, maar
wordt uw maandelijkse tarief aangepast naar het recentelijk verlaagde
maandbedrag. Demon biedt geen enkele garantie t.a.v. de maximaal te
behalen snelheid van uw verbinding.

Indien u geen gebruik wenst te maken van de snelheidsverhoging van uw
account, dan bieden wij u de mogelijkheid om te kiezen voor een
prijsaanpassing van uw huidige account naar het nieuwe tarief van
EUR 34,50, ingaande per de eerste factuurdatum in de maand april. Wij
zullen u ruim voor die tijd meer informatie sturen over de manier
waarop u deze keuze bekend kunt maken.

Last.fm

• lazrambo
  • Laatst online: 27-11-2025
Hmm dus die 4096/1024 kost dus 55 euro per maand ipv 34.50.

Dan kan ik eigenlijk beter een Speedlinq 3096/1024 abo nemen voor 34.95 en 7.95 voor eerste 6 maanden
Pagina: 1