Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
hehe just kiddin
Wat bedoel je met MC ?
EDIT:
Movie Clip.
Wat voor MC dan ?
[ Voor 24% gewijzigd door Cablekevin op 27-01-2005 16:43 ]
Hier heb ik een animatie in gemaakt, nu wil ik dat deze animatie gewoon word afgespeeld.
Oke beetje dom, ik had alpha op 0% staan, nu heb ik um dus op 100% staan en hij speelt de MC ook wel af, maar niet geheel, hij houdt dus op waneer er geen frames meer in de movie zijn.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Cablekevin schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:41:
Mc ? Macdonolds Lijkt me sterk.
hehe just kiddin
Wat bedoel je met MC ?
MovieClip... Als je het niet weet, zoek het op, of blijf weg
@ TS: Hoe bedoel je automatisch afspelen. Heeft die MC wel een animatie in zich (oftewel: zitten er meerdere frames in je MC)?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
BtM909 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:44:
[...]
MovieClip... Als je het niet weet, zoek het op, of blijf weg
@ TS: Hoe bedoel je automatisch afspelen. Heeft die MC wel een animatie in zich (oftewel: zitten er meerdere frames in je MC)?
<--- Edit
http://www.freewebs.com/mralucard/cd/cd.fla
http://www.freewebs.com/mralucard/cd/cd.swf
Ff kopiëren en plakken in een andere browser als deze het niet goed doen.
Met automatisch afspelen bedoel ik, meestal heb je een button waar je op klikt en dan speelt een MC zich af, nu wil ik dus dat zodra de frame komt waar de MC instaat deze helemaal afspeelt, (laatste frame van de mc heeft de code dat die zich steeds herhaalt).
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Bedankt allemaal.