De beste router/switch Cisco 827 of 837

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Watcher
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-04-2022
Voor mijn thuis netwerk heb ik nu een een Cisco 827 (geen voice poorten) en ik kan een 837 kopen.

Na lang zoeken ben ik het volgende te weten gekomen, maar ik wil toch gebruikers ervaringen horen, voor ik de keus kan maken.

Ik weet dat de procesor van de 827 zeer snel is, maar ik weet dat niet van de 837. De 837 heeft wel meer geheugen maar dat zal wel gebruikt worden.

Wat voor meer opties heeft de 837, die er voor zorgen dat de 837 een betere keus is.

Wat is het bedien gemaak

Ze ondersteunen met de juiste IOS toch beide IPv6???

Ik wil de router ook gebruiken om mijn cisco IOS kennis te vergroten, welke IOS heeft de meeste optie.

Beste JSS,

Ik vraag meerder dingen, zoals bijvoorbeeld wat mensen van de beide router vinden die er ook mee werken. Als je de topic dus direct sluit kom ik nooit achter gebruikers ervaringen en dat is wat ik wens. Als andere mensen me meer info kunnen geven dan ik kon vinden dan kan ik te minste een betere keus maken gebaseert op meer dan 2 kleine puntjes

Pentium4 2400/533; Asus P4S8X;512 Mb PC2700; POV 4200 3,3ns; Iilyama 17"; WD JB80; Sb Audigy;Plextor 4x2x12;Plextor 32x;LiteOn48x12x48x;Pioneer 103s

Verwijderd

Neem dan onze policy eens door: Policy - Network Troubleshooting

En als je goed op de hoogte was van onze regels had je ook geweten dat je niet zomaar een nieuw topic moet openen. Als je het oneens bent met een beslissing kun je direct contact met me opnemen en niet zomaar een nieuw topic neerplempen.

Dit topic is gesloten.