Brander heeft afspeel problemen

Pagina: 1
Acties:

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Topicstarter
ik heb maandag me dell pc gekregen, afspelen van cd's in mijn brander gaat prima, maar zo dra ik bij een instalatie cd2 er in moet stoppen krijg ik een wit schrerm en wilt hij de cd niet lezen en loopt de instalatie vast, ik kan wel de cd openen, en als ik hem laat lezen in mijn broers pc en via het netwerk hem als nog gebruik voor de instalatie gaat het prima.
het gaat om een 16x brander in een dell en hij geeft aan dat hij van philips is (verder niets en dit is weer een bevestiging dat philips slechte rotzooi is)

weet iemand wat dit is, heeft iemand dit eerder gehad, of weet iemand de oplossing, help me uit de brand!

-edit- fifa 05 instalt hij wel normaal, komt denk ik omdat die geen gebruik maakt van instalwizard, want met alle spellen die instaleren via instalwizard (battle field vietnam, mohaa) heeft hij problemen

[ Voor 15% gewijzigd door GoldenSample op 27-01-2005 16:47 ]

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Topicstarter
Ik zie nu met alchol dat het om een Philips DVD+-RW DVD 8631

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.