Toon posts:

Win2003 TS probleem inloggen sessie disconnect

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop stage op een school, en moet een server onderhouden. We draaien hier een terminal server met OS Windows Server 2003.

Als ik connect naar de terminal server dan krijg ik wel het inlogscherm , maar als ik daarna inlog met me gebruikersnaam/wachtwoord dan disconnect de sessie opeens (na het inloggen gooit hij me er dus meteen uit), de workstations draaien win98 in principe zou dat geen probleem moeten zijn dacht ik....
ik dacht misschien dat het aan de Terminal licenties zou kunnen liggen ?

Ik hoop dat iemand mij uit de brand zou kunnen helpen :P

Bij voorbaat dank

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Nieuwe client gedownload? 5.2.3790 is de laatste.

Kan je als administrator wel inloggen? Krijg je nog een melding? Wat is de status van de sessie in TS manager als dit gebeurt? Errors in de event-logs?

Welke versie van Server 2003 heb je? Op de SBS/Web-versies kan je namelijk alleen als admin connecten. Voor Standard, DataCenter en Enterprise moet je eerst TS in "Application Mode" installeren :)

Kan je de server wel pingen en telnetten naar poort 3389?
Wat heb je allemaal al gevonden en geprobeerd voordat je je topic opende? Op GoT zien we dat stukje initiatief graag in de topicstart :)

Misschien, afhankelijk van de verklarende info die we missen, zou je topic beter op z'n plaats zijn in Windows Operating Systems :)

[ Voor 32% gewijzigd door sanfranjake op 27-01-2005 15:58 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters