hoi...
Ik gebruik op dit script om mn media player te besturen:
Je kunt dus met 3 knopjes de player bedienen. Ik gebruik dit script in een frame pagina, het menu. Ik heb op een andere framepagina .wmv files staan die ook afgespeeld worden door een mediaplayer. Hier zit geluid bij, dus als ik die aanklik moet de mediaplayer van het menu dus stoppen.
Ik moet dus onclick="music.Stop()" aanpassen zodat hij linkt naar de menu pagina en daar de media player stopt, voordat hij de link in de andere framepage opent met de video
Ik gebruik op dit script om mn media player te besturen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| [img]"play.jpg"[/img] [img]"pause.jpg"[/img] [img]"stop.jpg"[/img] <BR> <br> <OBJECT id=music height=1 width=230 classid=clsid:22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95> <PARAM NAME="AutoStart" VALUE="-1"> <PARAM NAME="Filename" VALUE="citystreets.wma"> <PARAM NAME="ShowControls" VALUE="0"> <PARAM NAME="Volume" VALUE="0"> </OBJECT> |
Je kunt dus met 3 knopjes de player bedienen. Ik gebruik dit script in een frame pagina, het menu. Ik heb op een andere framepagina .wmv files staan die ook afgespeeld worden door een mediaplayer. Hier zit geluid bij, dus als ik die aanklik moet de mediaplayer van het menu dus stoppen.
Ik moet dus onclick="music.Stop()" aanpassen zodat hij linkt naar de menu pagina en daar de media player stopt, voordat hij de link in de andere framepage opent met de video