Beeld Bios Trilt.

Pagina: 1
Acties:

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-07 10:53
Hey
Zoals de titel al zegt Beeld Bios Trilt.
Als ik mijn opstart scherm krijg dan begint het al me'n beeld gaat heel snel naar voren en naar achter.
Tot aan het welkom scherm van windows xp gaat het heebd heel snel naar voren en naar achteren.
Ik weet niet wat dit is.
Ook als ik in de bios ga heb ik het... maar als ik op exit druk en dan no doe dan stopt het dan rebootje en dan heb je het weer ?
Wie weet wat dit kan zijn ?
Specs:
pII 255Mhz
512 mb
16 mb video.
:)

• LoeiOrdinair
  • Laatst online: 18:48

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

En met een andere monitor? Deed je pc het daarvoor ook? Wat heb je gedaan voordat je dit probleem had. Heb je zelf al wat geprobeerd?

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-08 22:20
Ten eerste wat wil je nu precies.

Ten tweede is het wel makkelijk om te weten wat voor scherm je eraan hebt zitten. Wanneer het een tft is kan het zo zijn dat het scherm niet overweg kan met de frequentie van het bios.

• Cablekevin
dennismaus schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:01:
Ten eerste wat wil je nu precies.

Ten tweede is het wel makkelijk om te weten wat voor scherm je eraan hebt zitten. Wanneer het een tft is kan het zo zijn dat het scherm niet overweg kan met de frequentie van het bios.
LoeiOrdinair schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:00:
En met een andere monitor? Deed je pc het daarvoor ook? Wat heb je gedaan voordat je dit probleem had. Heb je zelf al wat geprobeerd?
Neeh het is geen tft...
Ik heb niets gedaan gewoon uitgezet en nu doet ie zo raar.
Wat ik wil dit verhelpen.
Andere monitor doet ik ook nog zo.
Maar het beeld word ver naar achter heel snel naar voren.
Btw als je te lang krijgt kan je een epileptische aanval krijgen zo erg is het. :(

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Zet eens een andere videokaart in je pc.

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-08 22:20
Probeer eens ander vid kaartje.

Damm.^^^^

[ Voor 18% gewijzigd door dennismaus op 27-01-2005 15:04 ]

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Cablekevin schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:03:
Maar het beeld word ver naar achter heel snel naar voren.
Behalve dat ik je zin grammaticaal niet snap (geldt overigens ook voor de rest van je post, besteed daar toch ff wat aandacht aan...), begrijp ik ook niet precies wat je nou probeert te beschrijven. Als ik je TS en je reply lees, komt het op me over alsof je monitor staat te wiebelen, maar ik kan me niet voorstellen dat dat je probleem is. Probeer het probleem eens wat nauwkeuriger en in zo correct mogelijk Nederlands te beschrijven. Dan snappen sukkels als ik er ook nog wat van.

• Cablekevin
Ok
Had net eventjes haast.
Als ik de pc aanzet gaat het beeld van piepklein heel snel naar groot.
Dus soort van heel snel naarvoren geschoven.
Andere monitor helpt niets.
Opzich heb ik niets fout gedaan naar mijn mening ik heb gewoon de pc uitgezet en daarna doet het beeld zo raar.
:>

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Misschien heb je vga kaart wel een opdonder gekregen. Ik heb er ooit eens een gesloopt toen ik een pc had uitstaan (voeding er wel in) en alle stekkers (toetsenbord, muis e.d.) eruittrok. Toen was echt alles opeens stuk. heel vreemd.

• Cablekevin
LoeiOrdinair schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:42:
Misschien heb je vga kaart wel een opdonder gekregen. Ik heb er ooit eens een gesloopt toen ik een pc had uitstaan (voeding er wel in) en alle stekkers (toetsenbord, muis e.d.) eruittrok. Toen was echt alles opeens stuk. heel vreemd.
Tipje Nooit werken met een pc waar alle kabels in zitten.
Maar als ik werk heb ik alle kabels eruit.
Zal is ff kijke of een andere helpt :O
Pagina: 1