Toon posts:

Mag mijn topic weer open aub?

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[rml][ EL] Eigen toetsenbord bouwen[/rml]

Mag die aub weer open? Ik vind het zo irritant dat mijn topic al dicht word gegooit voordat ik uberhaupt iets kan uitleggen... Veel mods gaan er maar vanuit dat hun eerste impressie bij een post altijd goed is. Zoals deze mod, die denkt dat ik andere mijn huiswerk wil laten maken. :S
Tuurlijk wil ik dat niet, ik vraag gewoon om wat hulp, of iemand die me een beetje in de goede richting kan helpen, ik vraag niet of iemand ff dat volledig ding voor mij stap voor stap kan uitleggen.
Hoe dit moet, staat niet in mijn boeken + mijn leraar die snapt er zelf nog minder van dan ik... Ik kan nog programeren enzo, ik moet alleen weten hoe ik kan communiceren met de interface... En daarbij zou ik graag een schopje in de goede richting willen. Dus als een modje mijn topic weer open kan gooien, graag. Dan edit ik de post wel een beetje zodat het niet overkomt alsof ik jullie me huiswerk laat maken...

danke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Als je je topics graag open wilt houden, kun je maar beter even de Faq's lezen van de fora waar je post. In TMF FAQ staat bijvoorbeeld waar dit forum voor bedoeld is, en dat is niet het bespreken van slotjes ;)

In Lieve Adjes kun je dan weer Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! vinden, waar je leest dat je dit best via mail afhandeld met de mod die je topic gesloten heeft :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Mail even de moderator in kwestie, dus balusc _apending_ tweakers.net :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.