VPN connectie register based toevoegen

Pagina: 1
Acties:

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 00:07
Ik wil een VPN connectie toevoegen zonder daar de wizard voor te gebruiken. Dit omdat het op veel verschillende PCs moet gebeuren... Ik dacht dus, dat zal wel in het register opgeslagen worden, maar ik kan daar niks in terug vinden... Ook wanneer ik er via de wizard een toevoeg, en een register monitor in de gaten hou, zie ik dat er niks in het register opgeslagen wordt... Weet iemand waar deze connecties opgeslagen worden? In gewone config files of toch versleuteld in het register?

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-05 19:47

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

snapshot van je systeem maken voor de VPN client. Dan de snapshot vergelijken met de nieuwe situatie.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Martijn
BlaTieBla schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 14:46:
snapshot van je systeem maken voor de VPN client. Dan de snapshot vergelijken met de nieuwe situatie.
uhm, hoe werkt dat? :? Nooit van gehoord, snapshot ;)

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-05 19:47

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Martijn schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 14:47:
[...]

uhm, hoe werkt dat? :? Nooit van gehoord, snapshot ;)
Door middel van snapshot software (google is je vriend) worden de instellingen van je PC 'bevroren'. Je installeerd software (or whatever) en je kan dan de nieuwe situatie vergelijken met de oude. Je kan dan exact zien wat er tentijde van de software install veranderd is aan je systeem.

Sommige pakketten bieden dan ook nog eens de mogelijkheid om van die veranderingen een installer te maken, zodat je heel eenvoudig software (met dezelfde instellingen) kan distribueren.

InstallShield, Norton Ghost (enterprise), e.a.hebben dergelijke functionaliteit. Er zijn ook legio andere software pakketten die zoiets doen.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Martijn
Nou, snapshot software erover heen gehaald... Vind helemaal geen verschillen... Superwazig...
BTW, dit is de software die ik gebruikt heb... www.winalysis.com